Hemmet iFokus

Hemmet

Etikettinredning-och-design
Läst 1364 ggr
Staffan
0

Gräsliga julpynt...

Det här var nog den fulaste "julinstallation" jag sett! Hur tänkte människan när han valde den låt? Och spelas låten upp ständigt ute på hans garageuppfart? Lite lustigt med en belysning som gör en mörkrädd… :)

Jag funderade länge på ifall den här länken passade bättre in under den gamla tråden om jobbiga grannar men bestämde mig för att istället starta en ny tråd - om gräsliga julpynt… :)

>> Länk till filmen

Mvh // Staffan

Erik
0

Så himla ambitiöst! Lite smaklöst kanske (;)), men knappast lätt att sätta ihop!

Pia
0

Åh hjälp, vad glad jag är åt mina tämligen harmlösa grannar!:) Tänk om han kunde ha gjort något trevligt med all den ambitionen…:)

Niklas
0

Den var ju störtcool! Nu fick jag inspiration för juldekorationerna i år. :-)

Otroligt ambitiöst. Jag är glad att det inte är min granne.

Vänliga hälsningar

Niklas

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Erik
0

#2 - Tänk vad mycket tacksamhet han uppbringar runt om i världen med den där enkla konstruktionen! =) Vet inte om en smakfull dekoration hade varit lika konstruktiv.

#3 - Du kan väl lägga upp en film när du är klar med dina? ;)

Kiara
0

Jag tror jag spyrgud vad smaklöstFot i munnnenGråter

Staffan
0

Varning: lyssna inte på musiken mer än en gång, den har en tendens att sätta sig på hjärnan…

Gråter

AktieTrader
0

Helt sanslöst. Det är bra gjort att tima ljuset så bra till musiken. Men jag skulle inte vilja var granne med huset.

Kiara
0

Nu har jag hört den tre gånger, snart dax för psyketOskyldig

Stenis
0

Smaken är som baken, jag skulle hamna i ett madrasserat rum av att bo i ett sådant där hus =)

Kiara
0

#9 jag också Oskyldig

Tom
0

Oj vad jag uppskattar människor som kan engagera sig till 100% i helt onödiga projekt! Störtkul!!  :-)

Tom

Husmusen
0

Ha ha hur kul som helst! Cool

[slo]
0

Jisses, den var inte att leka med :P Men vackert, knappast!