Kluven och frustrerad!
Hej, första gången jag är här, men jag måste få lite vägledning, hehe.
Jag har ett.. lagom stort sovrum med ett väldigt illa placerat element och fönster..
Jag har en stor säng på 180 och två byråar x 4 lådor..
(Sök IKEA Malm om ni vill veta vad för typ)
Det blir trångt!
Jag KAN ställa sägen mot väggen där dörren är, ställa EN byrå framför sängen..
Just nu står båda byråarna brevid varann vid dörrsidan och sängen står med sidan mot dem..
-Hmm, skickar med en bild så förstår ni kanske bättre..
Jag vet dock inte om detta blir bra, eller om jag ska låta sängen stå, och skippa byråarna helt!!
Det är garderober längs hela väggen, man ser lite av den.. Så den går inte att använda..
Litet problem, ja.
Mycket frustrerade, ja..
Hjälp?

Mitt rum är också väldigt dåligt planerat, det är långsmalt, men ändå så jag kan ha sängen på långsidan och kunna gå förbi vid fotänden. Men trivdes inte alls så. så det har bara varit till att prova sig fram, blir det sen inte bra så är det ju bara till att möblera om igen!
Innan hade jag sängen med huvudändan på väggen till vänster, mot fondväggen hade jag byrån med en vit hög garderob på var sida om den.
Nu står iaf sängen enligt bild, sängen är utan någon gavel vid foten, och byrån står en bit från sängen. på motsatt kortsida till höger om dörren har jag ställt garderoberna och en stol =)
Slänger in en dålig mobilkamera med kass vinkel =)
Lite svårt att se storlek och annat. Det går inte att ställa en byrå på varje sida om sängen så att de blir sängbord samtidigt?
#2 Det är så pass höga så de når en bra bit över sängen..
Den är 4 lådor hög, om det nu säger dig något, hehe..
#1 Snyggt!
Jo - det förstod jag i och för sig. Men hade själv en byrå så länge för att spara plats.
#4 Hehe okej.
Funderar dock på att köpa de riktiga nattduksborden till sängen och ha dem i stället..
Garderober har jag ju så det räcker och blir över..
Frågan är då vad man ska göra av byråarna..
Sälja på Blocket

Jag har också 2 sådana byråer, men tror mina är större, en "våning" till.
Jag har dom i hallen, hallen är nästan i strl som sovrummet ;)
Så du har inte plats med kanske den ena där bara? Annars så sälj på blocket =)
Mjo, sant..
Skulle jag kunna göra..
Hallen är dock också ett alternativ. 

#9 Oh, påminner om min hall.
-Ställ dit en stor klösmöbel så, hehe.
Ska se om det kan finnas en plats för en byrå i min hall!
Ser bra ut :)