Hemmet iFokus

Hemmet

Etikettinredning-och-design
Läst 3177 ggr
Zabbio
0

Min nya lägenhet! :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer lite bilder på min lägenhet, flyttade hit för ngn vecka sedan :) Så nu är man väl vuxen när man flyttat hemifrån :P  Det är en etta på 46kvm, med balkong och en klädkammare (med fönster) som har blivit ''atelje'' eftersom det inte får plats en säng men är stor nog plats att måla på. Hallen, badrummet och målarrummet får ni inte se just nu :P Inget spec. ändå.

Vad tycks?

Väggen ovanför soffan känns inte riktigt så tom i verkligheten, råkade nog sträcka bilden lite, och jag håller på med en målning att ha ovanför sängen.

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

Solveig
0

Mysigt!

Sandra
0

Fint det är. Köket ser hur stort ut som helst! Känns det skönt att ha flyttat hemifrån nu då?

[Asta]
0

Kul att flytta hemifrån. Din första lägenhet är precis dubbelt så stor som min första, som alltså var på 23 kvm. :)

Zabbio
0

Tack! :D Ja, det är skönt :) Är mycket hemma (på gården) ändå,har ju hästen där, men ett eget hem att åka till efter jobb, kunna gå ut i kylen och ta en macka på småtimmarna utan att riskera att väcka någon (är ju oftast uppe till 4-5 så småtimmarna är väl ungefär vad kl 8 på kvällen är för andra, i matväg) kunna bjuda hem vem som helst utan att tänka på om det är läge för någon annan än mig osv.. mycket roligt! :) Fast nu är min ena katt borta sedn i lördags..:/ Har satt upp lappar och så, hon är född ute katt och har säkert hittat massor av mat, men börjar oroa mig lite.. hon borde ha kommit till sitt gamla hem på gården vid detta laget om hon siuktar på det det tar ca en timme att gå människovägen, eller komit tillbaka hit… jag är rädd att hon inte hittar vuilken balkong det var eller att någon tagit henne… tror inte hon är påkörd, har reflexhalsband och rätt mycket bilvett…

inisklo
0

Glad…se trevligt ut.

Jaa..a det var jätte länge sen när jag har fluttat hemmifån.Jag tyckte det var roligast just då…först eget hem…oi den gamla goda tiden..

Lycka till med allt Zabbio1

Jenahbella
0

riktigt mysigt :) gillade verkligen vardagsrummet! :)

Zabbio
0

Tack! :D

KitoBonito
0

Diggar soffa och matbord och stolar. x) Snyggt!

Ska själv också flytta till min "egna"(andra hand) lägenhet snart. Håller på att försöka pyssla till mig behövande möbler och dylikt. Svårt när man inte äger ett öre!

Zabbio
0

8

Tack :P

hehe, jo..det är det säkert :) Lycka till! som tur är finns bra och billiga loppisar.. *angel*