H2O Moppen
Är det någon som har en sådan?
Är den så bra som de påstår i reklamen på tv:en?
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
Jag har kollat runt på nätet och den verkar vara uppskattad. Såg att Ellos säljer själva "mopptussarna" som tillbehör, det ska ju visst vara en engångsvara… Blir själv lite sugen….
(Ha, jag klickade på inlägget och trodde att jag skulle få läsa om en moped som drevs med vatten … :-)
Vänliga hälsningar
Niklas
#2, Jag med! :-)

Min pappa har köpte en H2O-mopp från TVshop och är supernöjd. Det blir verkligen rent och den är lätt att förstå sig på och använda, fast det krävs lite armkraft att förflytta den (inte så pass att man blir helt utsliten, men om man vill så kan man nog få upp ett ordentligt flås
). Dessutom får man hem två tvättbara "mopptussar" och en påse engångs.
Den är helt klart värd pengarna!
"Allt som kan gå åt helvete kommer gå åt helvete, men även om resultatet skiter sig så ska man ha j*vligt roligt i processen!"
Jag köpte min på netto när den affären fanns kvar här och jag är jättenöjd med den.Fönstren blev rena som aldrig förr oxå även om det var lite bökigt.Men fönstren får man bara ta med ånga när det är varmt ute och rutan varm,annars kan den spricka.Skönt att slippa en massa rengöringsprodukter oxå,toppen för miljön!Rekomenderas varmt!
Kom bara på en sak till.Den är bra till fläckar på mattor oxå.Där sparar man stålar som annars kemtvätten skulle haft.Den funkar på alla sorts mattor,t.o.m rödvinsfläckar försvann.Visst skulle vi väl få någon form av bonus eftersom vi gör så bra reklam för produkten?he-he
Äh,jag trodde det fanns en moped som går på vatten,det hade varit spännande!Golvmoppar är inte lika kul.
Jag har en annan variant på samma tema som heter Light´n easy och jag är väldigt nöjd med den. Den har tvättbara "trasor" som fast med kardborreband.
#9, Nej faktiskt inte. Min sexåriga dotter var den enda som lyckades lura mig den första april.
Tom
#9 Nej,jag är inte lättlurad.Det här visar mest på att vi tolkar samma ord olika som de olika människor vi är.
Både jag och min son köpte varsin sådan i höstas och jag kan inte annat än säga att jag är nöjd. köpte den från tv-shopen och ur allergi aspekten. min äldste skulle flytta hemifrån och har haft problem med dammallergi- han är nöjd.
Min yngste son har lite olika allergier och under våren visade det sig oxå att han blivit kattallergisk. Vi hade då 3 katter. Vi började givetsvis med att porta katterna från hans rum speciellt.
H2O´n har varit suverän på att få bort just katthår. Till skillnad från vår gamla dammsugare som inte var så gammal som jag dessutom kunde gå med sopborsten efter med gjorde den renare. Vattnet gör att dammet inte går ut i luften igen.
Jag hade min bästa dammsugare, en LUX för ett antal år sedan. den kostade oxå ca 12000 och det är inga pengar jag har har lägga idag. För min sons skull har H2O´n varit den bästa sen dess.
om jag varit lättlurad är väl som sagt en uppfattningsfråga på hur vi tolkar hur dammsugare fungerar och vad vi vill ha ut av dem. Det jag saknar mest av min LUX är den långa sladden, Jag kunde ta ett två våningshus utan att flytta sladden.//