Hemmet iFokus

Hemmet

Etikettinredning-och-design
Läst 3094 ggr
Shila
0

Behöver kristallampa

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Den här lampan hittade jag på Blocket för ett tag sen och förälskade mig i den direkt. Tyvärr var den redan såld Gråter och jag är därför på jakt efter en i den stilen. Den behöver inte vara exakt likadan, men helst med rött glas.

Är det nån som har sett en sån någonstans till salu så hör av er.

kerstinjo
0

Tradera har kristallampor, kika runt då och då. Du kan ju ha tur att hitta någon.

Kerstin 

Shila
0

Det var ett bra tips, det ska jag allt göra. Tack Skrattande

parsley
0

Ganska ovanlig modell, tror jag. Finns även med blått glas. Kolla runt på Tradera, Blocket, auktioner och antikaffärer / loppisar och hoppas att det dyker upp någon.

mariatingsund
0

Jag förstår att du förälskade dig i det. Den var jättefin, och jag tycker det trots att jag vanligtvis är inte så förtjust i just kristallkronor. Du kan ju skriva in sökorden kristallkrona och rött glas och prismor, och se om du hittar en auktionssajt med dessa sökord. Lycka till.

Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

Luccy
0

Loppisar o Erikshjälpen brukar har ibland.

Mitralis
0

Oj, nu för du passa dej så jag inte hinner köpa den före dej =) Det var en av de snyggaste lampor jag sett. Nu har jag ingenstanns att hänga den, så du kommer nog att hinna skaffa din innan jag börjar leta efter en liknande.

Hoppas du får tag i en minst lika fin lampa som på bilden. Du har ju fått fina tips var du ska leta i alla fall =)

Shila
0

Ja, men visst är den helt underbar! Skulle passa så fint här i mitt röd - vita vardagsrum över matbordet som också måste få plats.

Och skulle du hitta den före mig och inte behöver den, så får du gärna säga var du hittade den :-)

Mitralis
0

Om jag hittar en sådan kommer jag givetvis att dela med mig om fyndplatsen =)