Hjälp!!!
Hallå!
Behöver lite tips, har ett vinkel fönster i mitt vardagsrum, men håller på att bli tokig på vad man ska sätta upp för gardiner…..har testat lite olika men det blir o se så tomt ut i mellan om ni förstår va ja menar….
Nån som har nå tips på hur man ska göra?
Kram nero
Har du någon bild så brukar det vara lättare att spåna fram en lösning.

Jag skulle nog se det som ett fönsterparti och bara ha gardiner på sidorna.

ok men det är ju en liten vägg snutt mellan fönstren så har man inget där så ser man ju väggen….men din ide e nog inte så dum ska testa iaf!!!! Är bra o få höra nån annans åsikt själv så stirrar man sig bara blind på att d e två fönster…..

Kan/vill du inte hänga upp en ampel i fönstret med någon växt typ porlinsblomma? då kommer avståndet i hörnet närmare ögonen och ser mer proportionellt ut, inte som ett V-hörn utan gardin. För dessa gardiner är nog inte så bra som du har på bild. Inte ens om de tog mindre ytor och var släppta rakt ner som de andra på sidorna.
Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

Jag gjorde ett snabbfoto nu, jag har ett likadant hörn, jag löste det med sådana skira gardiner, de hängde just inte så jättesnyggt rakt, men de är fina , tycker iaf jag.

ska testa med en ampel, låter som d skulle kunna funka

#8 första anblicken av kornichen när vi va o kolla på huset va; Den ska ner det första som sker när vi köpt o flyttar in….Men måste faktist erkänna att jag gillar den mer o mer har haft en tanke på att ev måla den i en annan färg beroende på vad vi väljer för färg i övrigt på rummet!
Jag tänkte direkt på en stor Benjaminfikus i hörnet och ljusare gardiner.

VAD är en kornisch????
Hatar cancer och älskar vårlökar.

har nu bytt till ljusare gardiner och fått upp en ampel i mellan fönstren!!!!
Bild kommer…….ska bara ladda dig kamera…

det blev jättesnyggt! Vilken skillnad.

Tack tack!!!!

ingen stor ampel….men den kommer nog växa o bli större….
Det blev jättebra,mycket snyggare än innan!

Vilken skillnad!! Jätte snyggt!
Tänk vad små detaljer kan göra stor skillnad.
Tom

åh tack tack!!! Va glad jag blir att ni tyckte det vart fint!!!!