Hemmet iFokus

Hemmet

Etikettteknik-och-media
Läst 1441 ggr
Enriks
0

Bäst telebolag nu?

Telia verkar dyrast så jag hittade ett i Schweiz för fast telefoni, men dom vill ha numret till Visakortet, verkar det riskabelt?

Letar billigast och bäst för både vanlig telefon och IP samt mobil, vet dunågot?

johan
0

Billigast lär det väl vara med någon form av IP-telefoni. Skype kanske?

Har du bredband, digital-tv och mobiltelefoni från Bredbandsbolaget/Telenor så bjuder dom på månadsavgiften för fast telefoni. Dom har också flat-rate-telefoni, dvs. fast månadsavgift och du ringer så mycket du vill inom Sverige.

Ringer du mycket mobil skulle jag nog skippa hemtelefonen och köra ett mobilt fastprisabbonemang t ex från Tele2 eller Telenor. Hos Tele2 tror jag det kostar 599:-/mån så får du ringa som mycket du vill inom Sverige till mobiler och fasta nätet.

Mvh // Johan

Enriks
0

http://www.ring9533.com/contact.php

Villa ha kontonummer

Riskabelt?

EvaRittsel
0

Kommer just från Frankrike och där ringer snarft alla via Internet. T ex Skype. Konstigt. I Sverige är detta inte alls så vanligt. Men ute i bondbyarna i bergen i Provence hart ALLA grannar detta. Och det marknadsförs stenhårt och - det fungerar!

Enriks
0

Verkar bli Skype på IP, Affinity inrikes och 9533 eller kort utrikes, samt mobil till mobil inrikes.