Bilder på tapet
Jag håller på och försöker övertala min sambo att det är jätte snyggt med mönster tap som fondväg ( stavas? ).
Så jag undrar om ni kan lägga in bilder på era om ni har några för att visa att det är jätte fint med sådant.
I Vardagsrum och sovrum.
// Liinda

jag kan inte lägga in bild, men min son har gjort fondvägg i deras sovrum: mellnamörkbrun och med silvermönster. Den ser bra ut! fast lite mörk i min smak

Det lät fint, hihi men brunt kommer nog inte upp på våra väggar.
För min del iallafall.
// Liinda

Du verkar ju ha bestämda åsikter. Det finns massor av olika fondvägg idag, kan du släpa din sambo till färghandel, då kan ni säkert hitta gemensamt något som blir jättefint för er och båda gillar.
Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

Jo men vi har vart på flera stycken, men han verkar inte förstå att det är fint.
Han följer med som en god sambo sen händer det inge mera.
// Liinda
Har ingen bild på datorn där det är färdigmöblerat men här kommer en bild på när vi håller på att tapetsera i vår utbyggnad. denna tapet har vi som fond vägg lite här och där i hela huset (förutom sovrummen. Vi har äggskalsvitt i övrigt och dessa svartgrå med beige blomma i på vissa väggar. men det är ju som sagt smaken som baken… du gillade inte brunt och jag gillar inte färg….Det är väl mer att du ska få honom att förstå att det kan va en käck ide, sen vilken tapet det är, det är ju upp till er att välja vad som passar era möbler och ert tycke.
Lycka till!
Här en konstig bild kan tyckas på sovrummet men den tog jag för att visa en kompis som var med och köpte filten och kuddarna att de matchade fondväggen… i sovrummet har vi brunbeige eller cappuchino med denna fondvägg som är svart och bronze färgad med lite sjögräs i. Den skimrar lite metalliskt. Kanske för brunt för din smak men jag visar ändå. Vi har tapetserat den som fond bara bakom sängen så det blir lite som sänggavelkänsla.
Håller på att renovera hela min nyköpta lägenhet, och planerar fondväggar de flesta rum. Så här ser väggen ut köket… resten kommer om ca 15 år när jag får td att ta tag det ;)

Oooh nu är han inte lika bongstyrig ;P
Fler bilder
// Liinda