Förvaringstips inom allt...
Jag måste be om tips innan jag blir galen o.o
Jag har fullt av hårspännen, örhängen, sjalar, bälten, knästrumpor, smink och en massa annat smått & gott.
_Jag har redan rensat ut allt jag inte använder eller som är trasigt och kan slängas.
_
Jag behöver alla tips ifrån alla håll och kanter hur jag kan få ordning på det som är kvar. För det ligger överallt i mina rum och det ser bara stökigt och tråkigt ut :(
Jag håller på bli galen för det är aldrig ordning och reda.
Så tipsa på, länka även gärna till saker som är bra för förvaring av såna småsaker (:
Och mitt i allt så är min ekonomi i botten, så inte allt för dyra tips skulle uppskattas ännu mer ^^

Åk till Ikea och inhandla en bunke uppbevaringslådor. De har massor i olika sorlekar som kostar 20-50 kr beroende på storlek. Jag har 15 st på mitt "kontor" där jag lägger papper, pennor, räkningar, sånt-man-inte-vet-var-man-ska-lägga, dataspel osv osv.
Hatar cancer och älskar vårlökar.

Okej, får tvinga någon med körkort att ta mig dit xD
Tack så mycket för tipset (:
Vet du om dom har lådor med flera mindre fack inuti ? o.0

Nä, det har jag inte sett, men det kan du väl dela av mha kartong eller nåt.
Kolla på Åhlens, Indiska och andra ställen. Snygga lådor att ha saker i brukar finnas överallt. Anledningen till att jag sa Ikea är att de nog är billigast.
Hatar cancer och älskar vårlökar.

Förvaringslådor finns även på JYSK. Har du plats med något skåp eller någon byrå i ditt rum så kan du ju lägga grejerna i en sådan. Ha gärna smålådor i byrålådorna så det blir ännu mer ordning.

#3 Jo o.o Fast Åhlens osv ligger närmare eftersom jag inte har körkort lol. Ska önska mig lite i julklapp tror jag…
#4Tyvärr har jag inte plats i mitt rum, något av dom. Det är redan överfullt med möbler för kläder osv :(
Däremot så hittade jag en sån där minibyrå med smålådor på second hand igår som jag ska måla om imorgon ^.^

jag har mina bälten och strumpor o sånna lite större grejjer i sånna skofack som man hänger på stången i garderoben. Jag har köpt dom på IKEA och dom heter JÄLL. KOMPLEMENT har även fina förvaringsboxar tycker jag 

Vad smidigt !! :O Har jag inte haft en tanke på, tar ju inte mycket plats heller :D
#6 Sådana skofack har ja oxå i gaderoben till vantar och mössor m.m. funkar kanon :)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

ja jag tycker dom e superbra. Och som du säger LaylaBlack, så tar dom ju ingen plats, och man slipper ha grejjerna framme

Exakt 
Jag ska skaffa mig en sån, får prata med min vän imorn som har körkort och se om han vill åka dit med mig annars får jag ge mig på pappa om det, fråga skadar ju aldrig. 

Sådana lådor som är för bestick, finns i både trä eller plast, praktiskt för annat också, inte bara bestick. Annars kan man sy små fickor och ha en lina som håller ihop alla, då kan du hänga dem på en galge bland dina kläder.
Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo