Lägenhet akut!
Vet inte om någon här inne kan hjälpa mig.. Men vi (jag & fästmannen samt våra husdjur hunden & illern) skulle behöva en lägenhet omgående, helst ett 1:a hands kontrakt! På en stor 1:a eller 2:a. Men är öppna för förslag! (Ale kommun, västra Götaland samt Göteborgs området)
För just nu bor vi hemma hos min mamma, men hon håller på att sälja huset & ska flytta till lägenhet under våren/sommaren 2008…
Så jag & min fästman måste hitta något eget så snart som möjligt.
Hoppas någon kan hjälpa oss omgående
?
Tack på förhand!
Synd att du hade hund och iller (har två katter och en hund som gärna skulle smaka på illern)!
För annars kunde ni hyra ett rum här tills ni hittar något annat. Det tar 15 minuter till Ale torg härifrån. Vet tyvärr inget annat än att kolla runt på olika sidor, om ni har pengar så kan ni köpa en läghenhet där om kring dom är inte alls dyra… Lycka till!
www.lazybee.biz - gratisbosajt m foton, automatch & anonymitetsskydd - hyra ut lägenhet byta bostad

Kolla på hyralya.se så kanske ni får en i andrahand tills ni hittar ett första hands kontrakt. Då har ni ju löst den akuta biten för ett litet tag och kan leta i lugn och ro sen.