tråkigt badrumsgolv
Tips på vad man kan göra med ett tråkigt badrumsgolv från 1979, det är inte slitet men så tråkigt, kan man göra något eller ska man riva ut den och lägga en ny matta
?
Lägg in klinkers med golvvärme, det kommer du inte ångra. Jag fick en släng av nån kräksjuka för några veckor sedan… då stog jag på knä och kramade toaletten, men tänkte samtidigt att det skulla vara 10 ggr värre om golvet var kallt…
Satsa på det, du kommer inte ångra dig! :)

Om du inte har lust att riva ut det befintliga så kan du lägga på "trätrall" eller vad man nu ska kalla det…
De gjorde så på något homestyling program för ett tag sedan, det lyfte hela badrummet fantastiskt mycket! De i programmet hade dock lagt in trä även i dusch-hörnan, vilket för mig kändes lite läskigt, måste väl vara svårt att få det torrt under..?
Förr fanns lösa mjuka plastmattor att lägga ut. Kan vara ett biliigt och enkelt sätt att förnya.
Det stylingprogrammet som Crihanna #2 pratade om här ovan var nog Äntligen hemma. Direktlänk här! Jag tyckte också att det blev snyggt och det är ju ett enkelt lyft som inte kräver så särskilt mycket grovarbete, bara smäll dit trallarna..!
Tack för tipsen! Ska titta efter vad priset blir för trätrallar.Det låter ju enkelt och bra för jag och min man har tummen mitt i handen.Tyvärr!!!!

Gu vad smart tips om trätrall!!I like!
Men inte särskilt praktiskt med trätrallen. Hur gör man när det ska städas? Lyfter ut trätrallen varje gång, eller låter skräpet ramla mellan springorna?
#7, Min tanke oxå. Jag skulle inte vilja vara den som gör rent. Men som tillfällig lösning för en visning eller en fest skulle det fungera.
Tom
varför inte slita ut det gamla och lägga in nyare fräschare kakel på golvet? t.ex så finns det ju bildkakel man kan beställa över internet, allt man behöver är en bra bild på det man vill ha så fixar de resten, annars har de färdiga som man kan välja på. personligen röstar jag för vattenfallet som börjar på väggen och fortsätter ned på golvet
. fotokakel
Bara så snyggt