OH/projektor
Vart kan man hitta/låna en Overhead ifrån? Verkar vara en utdöende sak..
Skolor lånar inte gärna ut till "främlingar" har jag märkt. Men är de bara dem som har?
Ska måla väggmålning.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Låna en dataprojektor istället. Koppla till dator och projicera vilken bild du vill. Mycket enklare.
Tom
Jo, men vart kan man låna en sån då ist? Jag känner ingen som äger en..
Kolla på något ställe där de har mycket kontor. Jag köpte en från vår arbetsplats för 50 kronor.
Gå till onoff eller annan kedja med öppet köp och köp en. Fixa jobbet och lämna sedan tillbaka den…. det var inte jag som sa det ;-)
#4 hahaha! den var bra^^
#6 Hum.. jaa joo det kanske går. Men jag vet inte ens vart man fixar bilden över till overhead^^
vet du ngn som har kopiator eller skrivare? isf så skriver du ut/kopierar till overhead papper istället för vanligt papper. eller så tar du helt enkelt och lägger overheadpappret över bilden som du skall ha och ritar av med en vattenfast penna :)

#6 Smart tips! :)
#8 Ah! de går alltså med en vanlig skrivare!?:) Ja de har mammsen en jätte bra. Tack så mycket för tipset.. de lär ju vara de billigaste allternativet iaf:) ska testa..
#6, Fungerar inte speciellt bra om du inte har en lins. Men jag vet inte hur noga det är?
#8, Du kan inte köra in overheadpapper i vilken kopiator/skrivare som helst. Vissa blir varma och kan smälta plasten.
#11 Nene, men min mor har en sådan som kan göra foton också. Så den borde väl funka..
Hej
Här är en länk till det föratget som tillverkar de där gammaldags. Är jättebra kvalitte
Var rädda om varandra

#11 har du lins blir det ju uppåned. isf måste du ha två linser :)
Det där med overhead och skrivare. Det beror inte så mycket på skrivaren som overheadpappret. Det gäller att se till att ha sådan plast som klarar av värmen.
#14, Hehe, jo det är ju mycket enklare att skaffa två linser och få dem att fungera än att vända på pappret ;-)
Tom

#16: …fniss..! 

#16 tänk att du alltid skall vara så "trevlig"..
#18, Åh, tack! :-)

#19 ;)