Var kan man köpa denna?
Det ser ut som en hylla som Ikea hade (har?).
Tom

Heter den Tom?
Det där är en kopia av en Pilaster hylla. Kanske kan du hitta nån billigt på blocket.

Frågan är bara vilket sökord man ska söka på… "hylla" eller "vägghylla" blir lätt helt andra typer av hyllor.
Sök på pilaster ihop med hylla. Så kan du säkert få tips på kopior också.

Biltema har ett sk hyllben som man kan väggmontera och kombinera med hyllplan.
Hehe, nej den heter nog inte Tom. Det är jag som heter Tom.
Hyllan ser otroligt simpel ut. Bygg en själv. Materialet kan inte kosta mycket mer än någon hundring.
Tom (mitt namn ;-)

Hi hi, ja ha…
Köpte en för 299 idag på em, är nog den på bilden. Det var erbjudande på den kostar annars 499. Konstigt det inte står ngt på nätet. Den heter etage. De hade en pilasterhylla med i olika färger med kraftiga hyllplan, men priset var då 4500 ungefär. Så jag tog oljad ek för 299 som sagt. Kanske passar ganska bra ändå till min bruna järnsäng. Vi har en gammal vit skänk med i sovrummet det var därför jag tänkte på vit i första hand…
Inte så händig att jag kan göra en själv :) Äger inte ens en såg!! ;)
den finns tillomed att köpa på rusta :D

#7 Hyllan Tom är ju annars ganska vitsigt. :)

Fast vissa av kedjorna ni tipsar om finns inte på min ort liksom…som rusta o biltema osv.
#10, He :-)
Tom
är du låst till just din precisa ort som inte har dessa butiker så blir det ju lite svårt :S då får du nog helt enkelt ta och leta efter ngn annan sorts hylla eller bygga en själv

Jag har ju redan köpt en hylla!!! (se#8) det var 4 mil, enkel resa, så så låst var jag inte, men åka 15-20 mil blir dyr hylla….
Jag är som sagt nöjd med hyllan!!!

Finns på Ikea eller Mio, vi har en sån här hemma men vet inte vart den kommer ifrån.
Vart fanns den?

Em möbler, severins men mio har med men dyrare där!! IKEA tror jag inte har den?

Finns som sagt på RUSTA, de har en stoor ekserie, massa kopior till riktigt bra priser!