Renovera kök
Vi funderar på att renovera vårt kök om något år.
Skulle vara kul att omdisponera i köket. Har inte bestämnt vilket företag som säljer kök vi skall vända oss till. Finns ju en del att välja på. Priset är också en viktig del. Sen vet jag ju att företagen hjälper till med förslag på utformning. Och varje företag har unika kök
Men det skulle vara roligt att få tips och hjälp innan. så man liksom kan gå och fundera , tänka om m.m.. Visst man kan rita själv. Men tips är ju alltid bra.
HAr Ni några länkar eller tips på företag som oberoende av vilket kök man väljer kan tipsa.
Var rädda om varandra

Jag har precis bytt och gjort om köket till en öppen planlösning. Det blev ett IKEAkök pga priset. Har fått jättebra hjälp av deras homeplanner och personalen har varit gudomlig (bor i Sundsvall), det är kanonkul att sitta på datan och kunna se hur MITT kök växer fram och sitta och prova olika lösningar i lugn och ro hemma! REKOMMENDERAS!
Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!
Ikea har dessutom et programm du kan ladda hem där du kan sätta upp rummet med korrekt storlek, sätta inn dörrar, elkontakter, fönster o dyl, och sen möblera rummet, en typ virituell dockhus :) jag har hur kul som helst med att sitta och leka med detta! Du kan ju då gjöra hela ditt kök, och bättre: När du är klar kan du se på det i 3D, och får en prisuppgift av programmet på vad möblerna kostar! :) Jättekul :)
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

Just det där programmet använde sig både min bror och pappa av när de skulle planera sina nya kök. Sen plockade de det de ville ha av IKEA och sen plockade de lite av andra märken så de blev helnöjda. Men de gjorde ju å andra sidan allt själva, då är det ju lättare att plocka ihop ett kök från olika leverantörer.
Men det där programmet är jätteskoj!!!
Tack. Här måste testas.
Var rädda om varandra