Hemmet iFokus

Hemmet

Etikettbygga-och-renovera
Läst 9079 ggr
lisette
0

snickarglädje

ge mig en träbit så kan jag såga till lite snickarglädje. jag älskar att jobba med trä, men rita, det kan jag inte för fem öre…

ska måla huset nu på semestern och ska byta vindskivor (?), fönsterfoder och knutarna… vill givetvis ha lite enkel snickarglädje.

var hittar jag gratis snickarglädje på nätet??

Lise-Lotte
0

Hej Lisette;

Visst är det vackert med snickarglädje och hur sugen blev nu inte jag efter alla dessa bilder Glad 

Nu hittade jag inga färdiga mallar men bilderna på länkarna nedan är klickbara och bilderna är tydliga.

Fönster

Takfotslister

Gavelornament

Konsoller

och Räcken när du endå håller på Flört

Lycka till !

Lise-Lotte
0

Varför försöker man hjälpa till? Hemlis

Tom
0

#1, Jättebra länkar! Tack!

#2, Vad menar du?

Mvh

Tom

Lise-Lotte
0

Varsågod - visst är det många idéer och förslag antingen att kopiera rakt av eller vidarutveckla till något eget.  

#3 Vad jag menar - Jo, god ton genom att lämna respons om man ställer en fråga, så konstigt uppfostrad är jag Förvånad.

kjersti
0

Visst skall man vara artig men man kanske inte har möjlighet att  gå in och kolla FAST man ställt en fråga. Därför kan nog responsen dröja någon dag iblandGlad.#4 Bra uppfostran tycker jag,,,

Lise-Lotte
0

#5 absolut visst är det så att det kan dröja … helt naturligt.

Men då jag såg personen som inloggad på sidan något senare samma dag och på andra sidor så reagerade jag lite extra och uttryckte det vilket man kanske borde göra oftare - uttrycka sig alltså? Flört

Jaja så är det Glad

Tom
0

Självklart håller jag med dig om att man ska försöka tacka om man fått hjälp. Men det är många som är på semester och inte har möjlighet att gå in varje dag.

Och vi andra uppskattar dina länkar så det är inte bortkastat i vilket fall som helst  =)

Tom

lisette
0

#6 har inte haft tid att svara…. hittade själv dessa sidor tidigare men ville kolla om ni visste ngn annan sida..

men tack för hjälpen och det var inte meningen att du skulle bli stött! :D