tv-shop
har haft sjukt barn idag så jag har slötittat på tv-shop.
vissa saker är ju idiotiska, som ett tält som man satte sig i. sedan kom det ångor som gjorde att man förlorade flera cm både här och där.
jojo.
men andra saker kan vara riktigt smarta, som detta. tänk så stor plats alla täcken och kuddar tar. nu är detta inte exakt samma som de hade på tv, men vad smart sak!
ingen som har något liknande va?

Ellos har. Fungerar inte länken så kan du säkert ta dig till Ellos på egen hand. Jag sökte på vakuum för att hitta dem.
http://www.ellos.se/ListPage/Search.aspx?SearchText=vakuum%20&ConceptStoreCategoryId=

Det kanske är enklare att inte ha fler saker än det som ryms? Jag skulle iaf dra mig för att öppna en vakumförpackning med ett täcke för en kall natt, för sen måste jag göra om proceduren…
Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

hmm inte en bra idé. vi har ofta nattgäster och täcken tar enorm plats. :D
jag vet inte riktigt hur det fungerar med vakumförpackningar, mne jag tuckte det var smart!

Man stoppar in grejorna i vakuumförpackningen och drar ut luften med hjälp av dammsugaren.

ja det låter ju inte speciellt avancerat egentligen. o vi har dåligt med garderober här. några såna påsar hade varit kanon!
Fick sådana påsar för vakuumförvaring i julklapp. Har inte testat men ska kanske göra det få se om de fungerar.

ja gör det och berätta hur de funkar! :D