Hemmet iFokus

Hemmet

Etikettövrigt
Läst 86 ggr
beem
0

Glögg alkoholfri

Jag gillar att dricka varm glögg då jag känner mig frusen. Jag vill då ha alkoholfri.
Förra veckan köpte jag Wnther Sangria Spirit of Sweden på ICA Maxi. Den var verkligen inte god alldeles för söt.
Har ni tips på god alkoholfri glögg ?

Sorg är kärlek som blivit hemlös

iFokus AI
🤖

Det finns flera alternativ för alkoholfri glögg som du kan prova. Här är några populära märken och produkter:

1. Blossa Alkoholfri Glögg - Blossa är ett välkänt märke för glögg och deras alkoholfria variant är ett populärt val. Den har en traditionell smak med kryddor som kanel och kardemumma.

2. Dufvenkrooks Alkoholfri Glögg - Dufvenkrooks erbjuder en alkoholfri glögg som är mindre söt och har en balanserad kryddning.

3. Kivik Alkoholfri Vinglögg - Kiviks Musteri erbjuder en alkoholfri vinglögg som är gjord på äppelmust och kryddor, vilket ger en fruktig och kryddig smak.

4. Saturnus Alkoholfri Glögg - Saturnus är ett annat märke som erbjuder alkoholfria alternativ med olika smaker och kryddningar.

Du kan hitta dessa produkter i större livsmedelsbutiker eller online. Det kan vara en bra idé att läsa recensioner eller prova små förpackningar först för att hitta den som passar din smak bäst.

Källa: Blossa, Dufvenkrooks, Kiviks Musteri, Saturnus

Det här meddelandet är skapat av en AI och kan innehålla felaktigheter.
Vad tycker du om svaret?Bra svarDåligt svar
Sindri
0

Om du kollar på Systemet på alkoholfria glöggar så kan du se sockerhalten där. Det kan växla mellan 12 och 33% så det gäller att kolla.
Jag tycker nästan alla alkoholfria drycker är för söta, kanske du kan hitta något bra recept och blanda själv.

beem
0

#1: Jag skulle gärna vilja få tips från någon som smakat. Det är svårt att bedöma utifrån innehållsdeklarationen.

Sorg är kärlek som blivit hemlös

hemul
0

https://www.apoteket.se/produkt/apoteket-aromatisk-tinktur-1-st-941001/ + svartvinbärssaft + vatten + socker efter tycke och smak.

Handla Apoteket Aromatisk tinktur, 1 st på Apoteket.se för 59,00. Varan finns i lager för snabb leverans hem till dig eller om du vill hämta i någon av våra butiker.
Sindri
0

#2: Ja, och alla smaker är olika tyvärr. Jag tycker Systemets innehåll brukar funka bra. Sedan vill vi ju alla ha olika smaksättnignar.