Hemmet iFokus

Hemmet

Etikettbygga-och-renovera
Läst 1965 ggr
Velepa
0

Renovera hallen

Jag är intresserad av att se hur de ser ut i er hall hemma. Gärna en bild eller beskrivning på hur de ser ut. Hallen ska göras om från golv till tak och jag behöver inspiration. Glad

mariatingsund
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi har precis spikat på mdf-panel som är slagtåligare än träpanel eller gipsvägg. Sen ska vi måla den i någon mild ljusgrön nyans, ska byta laminatgolvet mot mörk klinkers, och ska gröpa ur väggarna där det går för att sätta in inredning och luckor för bättre förvaring. En mindre spegel i mosaik på ena väggen, en liten hylla med två lådor under spegeln, ett högt och smalt skoskåp mittemot, en kvartsrund sittplats i vinkel mot skåpet närmast ytterdörren och hängare ovanför vad vi hade tänkt. En grov skiss har jag här

Jag vet att det är många hundägare som läser hemmet.ifokus, så jag frågar här, vad har ni för dörrhandtag så era hundar inte ska öppna dörren själva? (Det kan bli kallt då han går ut på natten och inte stänger efter sig… )
Generad

Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

Mmia
0

Jag har en katt som hoppar på handtaget och hänger sig fast och öppnar ytterdörren. Gör likadant när han vill in.

Jag låser alltid dörren annars är den vidöppen jämt för han har en ful ovana att gå ut och sen gå runt huset och in igen för att äta och sen gå ut igen osv.

Solveig
0

Min hund kan få upp låsvredet. vi åste ha kedja på ytterdörren. Sena hemkommande får gå genom tvättstugan.

Velepa
0

Ingen mer som vill beskriva hur de ser ut eller lägga upp en bild? Mitt största bekymmer är möbleringen.. Hallen har 5 dörrar och är liten.

storAnnette
0

Min hall vill ingen se just nu inte ens jag själv!Det beror på att jag börjat riva ner tapet….men gör uppehåll nu under jullovet så det bara står där och är fult.Hoppas också få se bilder på andras snygga välordnade hallar!