Dammsugning = illamående
Det här kommer säkert låta jättekonstigt och som något påhitt men det är 100% sant!
Det är såhär att jag alltid blir yrslig och illamående när jag dammsuger?? Jag kan må hur bra som helst innan men efter jag ca dammsugit ett rum så mår jag så illa så jag måste spy.
Är det någon annan som upplever samma?? Det är verkligen underligt (och jobbigt)
- Redigerat 2021-11-13 18:16 av nottheonly
#0: Jag har vid ett par tillfällen känt mig lite illamående, typ som mild åksjuka, nu var det tack o lov längesen. För min del tror jag det kom av att jag då hade en för kort rördel så jag gick som en fällkniv och säkert fick ett lätt blodtrycksfall när jag rätade på mig, plus att jag följde munstycket med blicken och rörde hela huvudet med varje rörelse. 😵 Kan det vara något liknande för dig?
// Harley
- Redigerat 2021-11-13 18:45 av Herveaux
#1: Våran dammsugare har en lång rör del så behöver inte böja mig så mycket mer än om jag ska under någonting så det blir ju ändå rätt mycket upp och ner, så har jag ganska lågt blodtryck så det kan ju ändå vara något sånt att det räcker🤔 väldigt jobbigt iallafall, säger till sambon att jag har dammsugssjukan så han får göra det😂
#2: Dammsugarsjuka, där har vi det! 😄
Det gör du helt rätt i, så där jobbigt ska du ju inte behöva ha det.
// Harley