Fönstertvättningsapparater
Är det någon som har eller känner till någon som använder dessa apparater? Vad tycker ni/de?
Med vänlig hälsning,
Woodland - Sajtvärd på Jesus i Fokus.

Jag har Kärcher. Så himla bra och så smidigt att tvätta fönstren. Har bara en putsduk efter och tar lite ränder och lite vatten där man inte kommit åt. Enda nackdelen på min är att behållaren med smutsvatten inte går att diska.
Använder även min till duschväggen.
Själva funktionen låter fantastisk som du beskriver den. Men jag förstår att man vill gärna diska vattenbehållaren. Fönstren i vår BR är rätt gamla och svåra att få rena utan ränder. Glasen på vissa av rutorna är rätt så slitna. Har du nya fönsterrutor?
Med vänlig hälsning,
Woodland - Sajtvärd på Jesus i Fokus.

Både och. Några är från 2020 och några från 1964. Den funkar fint på båda, och just på de gamla som man får sluta med som ett djur tycker jag det underlättar otroligt. Visst, resultatet är bättre på de nya rutorna, men det är mycket mindre jobb även med de gamla fönstren.
Jag har använt Kärcher i några år nu och är supernöjd. Värd varenda krona. Behållaren är löstagbar och lätt att skölja ur, så det är inga problem.
Om de är effektiva är det där väldigt prisvärt. Jag skulle vilja se dem användas.
#5: Kolla på You tube där kan man se hur dom används.
#6: Jag hittade. Tack! 🙂