Hemmet iFokus

Hemmet

Etikettinredning-och-design
Läst 295 ggr
MonicaLagerquist
1

Soffa eller fåtöljer?

Har du soffa eller fler fåtöljer i vardagsrummet

Stolt ägare till tre La permer

Maria
1

Båda delarna.

Vi har en ganska ny soffa med tillhörande två fåtöljer varav den ena fåtöljen står i vår "biblioteksdel " av rummet.

/Maria

JMW
1

Vi har två fåtöljer. En till mig och en till maken. Soffan slog/monterade vi isär och skickade ut fönstervägen. 🤣

Det finns en mindre fåtölj i ena hörnet ifall det skulle behövas.

sp0ngeb0b
1

Vi har en soffa, men har nedgraderat oss från den enorma soffan vi hade innan och har nu en normal 3-sitssoffa med en stor tillhörande fotpall. Jag vill även ha en fåtölj som jag kan sitta i när jag handarbetar, håller på att leta efter en begagnad men det går lite sådär.

Emo
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Än så länge finns det både en soffa och en fåtölj här.

Snart åker kanske fåtöljen till tippen, men så länge Nelly vill behålla den. får den vara kvar.

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

MonicaLagerquist
1

Vi har kastat ut soffan för många år sen.

Har några fåtöljer och sittpallar.

Stolt ägare till tre La permer

Soligajag1
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4

Jag har både soffa och 3 fåtöljer ,
Kissarnas såklart , 😻😻
Fåtöljen med Nalle o filt o oxblod är Bara kissarnas 😻😻❤️

HH 🙂

• Redigerat 2020-12-15 11:11 av Soligajag1
Emo
1

Klart att våra älskade familjemedlemmar ska ha det bekvämt.

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

CasaRamon
1

Vi har hörnsoffa med 2 bäddar för övernattande gäster, + 2 fåtöljer med fotpall framför Tv:n.

Niklas
1

Vi har två stora soffor och en fåtölj plus ett gäng puffar och pallar. Det behövs många sitt- och liggmöjligheter.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Fridaaaa
1

Soffa, bättre till oss som familj det lilla vi sitter där :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

NatasjaHemby
0

Vi har två soffor i vardagsrummet (2+3-sits). Funderade först på att även köpa en fåtölj men sen prioriterade vi mer luft i rummet istället. Har vi många gäster så kompletteras det med sittpuffar, kuddar eller stolar från matsalen som sitter ihop med vardagsrummet.

I TV-rummet har vi också soffa, en riktigt mjuk och bekväm med schäslong, så att vi båda kan sittligga i den samtidigt 😁

SE*Simbelmynes

Maria
0

Vårt vardagsrum/kök hänger ihop i en L-formation. Vi har soffa och två fåtöljer varav den ena står i biblioteksdelen av rummet. Lite svårt att förklara.

/Maria

Carmarino
1

Slängde ut min soffa när jag fick köpa tre Stokke-stolar billigt. De tar så stor plats att det inte finns rum för en soffa också i mitt vardagsrum.

https://ergonomi.se/ergonomiska-kontorsstolar/stokke-varier-gravity-balans/

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

Stokke varier gravity det tyngdlösa sittandet fåtölj
citytjejen
1

Vi har en (bädd)soffa med divan där det är förvaring i divan-delen.

/Christina