Tips på födelsedagspresenter?
Min mamma blir 70 år och min styvfar 75 i slutet av september och jag vet ej vad jag ska ge dom .Dom har allt (nästan) så flera prylar behöver dom inte. Min syster ska ge teater biljetter och min bror har köpt infravärme till ute platsen en som man har på golvet och snurrar runt av sig själlv.Men jag kommer inte på något .Så om någon sitter inne med ett bra tips vill jag gärna ha dom av er.
Kanske bjuder de på en fin restaurant? Typ familjekväll?
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Ett collage av händelser i familjen från det ni "barn" var små till idag? Roliga saker som ni barn kommer ihåg och som finns på bild.
Om de inte redan har det vill säga.
Susanne 
Susanne 
Inget är omöjligt, vissa saker tar bara lite längre tid.

Har de gamla smalfilmer som man kan föra över till dvd?

En upplevelse? Kanske en utflykt till deras barndomsplats?

Man kan ju göra egna böcker på nätet… med egna bilder osv kan det vara något kanske

Har för mig att adressen är www.gordinbok.se eller ngt likande. Om de har synen i behåll så är det en otroligt uppskattad present,men bilder på nära & kära.

Viktigast är att ge med hjärtat. En sak jag gjorde till mamma på hennes 60-årsdag, var att hennes vänner skrev om henne. Gjorde en lite bok av det. Sedan så kan du faktiskt skapa en liten bok, hur liten som helst, som handlar om vad de betytt för dig, med lite foton och sådant. Det kan du fixa här. Men jag tycker att ovanstående idéer som de andra gett dig är väldigt bra. Kanske ett foto med er alla som är släkt med dem, tränger ihop er och gör en typ gammeldagsfoto. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Vi får ju inte göra reklam för oss, men jag gör ju personliga presenter…
Ett släktträd förresten skulle inte bli helt fel?
Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

Släktträd är en väldigt bra idé. Speciellt om man gör den personlig. Kanske så att den kan sättas upp på väggen som en tavla. Kanske målad av ett barn, om ni har någon eller ta ett foto på ett räd, eller fixa en själv. /Vanessa

Ge dem nybakade frukostfrallor varje dag under ett år. :)
#10 Vilket bra tips. Det skulle vara mysigt att få hem nybakade frallor på morgonen. Men hur fixas man det?

Om du vill göra en egen bok/album.

Tipsade också om boken, för att jag jag själv håller på med till min mamma som hon ska få i julklapp av mig och min bror. Det kan handla om vad som helst som har med familjen att göra. Vad de betytt för en, eller minnen från förr tillsammans med bilder och så vidare. Den kan vara tunn eller tjockare och kostar i minsta formaten endast 175 kr har jag får mig. /Vanessa
Varför inte en resa, en spaweekend?.Det brukar va mycket uppskattat.Min vännina gjorde det dom tyckte det va avkopplande och skönt.
Vi ska ge en arbetskamrat två biljetter till Tommy Körbergs julkonsert, hon fyller 60 och vi tänkte hon+gubben skulle få iväg på något.