eventuell ny rubrik?
Jag undrar om vi kan ha en eventuell "begagnat till salu" rubrik? Flera av oss som kanske vill bli av med inredning, och andra söker… Vi själva t.ex. skulle vilja bli en del möbler pga ombyggnaden. Jag kan lägga in bilder senare, om det blir av/möjligt att ha det så.
Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo
Kanon tycker jag!

Håller nog med Tom där,även om det är många som inte orkar ge sig ut på blocket.
Att sälja/köpa via hemmet skulle kanske kännas mer tryggt,att sälja/köpa av vänner.
Det skule nog vara svårt att få sålt större saker här eftersom vi är utspridda över landet…
Men jag älskar köp och sälj sajter så jag är inte helt negativ
Jag tycker det är en jättebra ide!!!
Det ena utesluter ju inte det andra, de som vill kan fortfarande annonsera på blocket. Personligen skulle jag aldrig lägga ut en annons på blocket, här känns det lite mer "familjärt och tryggt".

Jag har ju lagt ut annons på blocket, jag tänkte bara ifall…? Man kunde gynna varandra att lägga in bilder här först, och först till kvarn?

på ridsport så har vi annonstorget, där är många som köper/säljer hästgrejor där.. fast, det är oxå en viss skillnad ;)

Så ni vet, jag har en IKEA glasmonter i björk, och har ett fint halvrunt sidobord med fina inlägg, också i björk. Jag har också några äldre möbler. Allt ska ut från bottenvåningen. Allt är rivet. Puh. Skinnsoffan är redan köpt. Bilderna kan ses på Blocket, tror jag det var 5 augusti jag la in dem. Om någon skulle vara intresserad av att kolla. Vilka tider, jag som bara vill sitta under korkeken och lukta på blommor!
(Utan att myggorna äter upp mig)