Snygga, billiga tapeter
Någon som har förslag på vart man kan köpa snygga men billiga tapeter?
Kollat in rusta. Ska finnas i fysisk butik i Blekinge eller runt Tingsryd, Växjö, Kalmar, Bromölla och kristianstad går med bra.
En tapet ska passa till denna,
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag har köpt tapeter på Rusta vid flera tillfällen och varit helnöjd med dem! Min man är gammal målare och var väldigt tveksam först men blev positivt överraskad :-)
Kram
Bondmoran
Läs om mitt kaotiska liv som Bondmora, diplomerad klantskalle, nagellacksnörd och djurtok. www.bondmoran.nu
#1 Som jag skrev, redan kollat där 😉 Men bara hittat den jag länkade till, som jag gillade 😛
Jag är sådan: vill inte ha mycket mönster mer än på max en liten bit på vägg eller så 😛
Läs om mitt kaotiska liv som Bondmora, diplomerad klantskalle, nagellacksnörd och djurtok. www.bondmoran.nu
#3 Ingen fara 😉

Happy Homes vet jag har flera stycken liknande, men dock vet jag inte om dom har det där du bor och så tror jag man måste beställa rullarna sen =)
#5 Kollat in där 🙂 Men tyckte inte de var så billiga tyvärr, inte på det stället vi var på ialla fall 😕

Jaha du skulle ha billiga, ja då var inte Happy Homes det billigaste 🤔
#7 Ja jag är student = inte mycket pengar 😉 Plus katter, och andra djur, så vill inte ha så dyra då heller hehe

#8 Näe kan förstå det, klart man lägger pengarna på annat i sådana fall =)
#9 Precis 🙂 Plus att just pga att jag har djur med, känner jag att jag inte vill ha för dyra om de skulle göra något med dem så 😛

#10 förstår vad du menar, våran sovrumstapet är så gott som obefintlig för att både Alice och Kaila sover på rygg upp mot väggarna -.-' Men vad gör man inte för dom man älskar ^^
#11 Nej precis 😉
Man kan måla väggar och ha en foundvägg med tapet, där Lillan sover har man målat den väggen o 2 andra sen en foundvägg med tapet man gillar o trivs med. 3 av mina jobbarkompisar tapetserar med rusta tapeter o de är helnöjda med dom, billiga bra enligt dom.
#13 I sovrummet ska vi måla om men i hallen måste vi få upp nya tapeter eller tapeter som det går att måla på, de som är där nu kan vi ej måla på 🙂
Ja jag har tyvärr bara hittat 1 tapet jag gillar på Rusta :/ Den ska vi ha i en liten del av hallen sen 🙂 (den jag länkade till).
I sovrummet har vi en mörk fondvägg och ljusblåa väggar, jag vill måla om där men vet inte vilken färg hehe
Men vi har katterna, och speciellt en av dem förlitar jag mig inte på att hon ger tusan i tapet helt 😛 Eller min andra om det skulle bli en liten flik. Katter är katter hehe