Hemmet iFokus

Hemmet

Etikettteknik-och-media
Läst 1417 ggr
Bertil
0

Centraldammsugare

Någon som har ett bra märke att rekommendera?

mvh

Bertil

Bertil
0

Här är tester på centraldammsugare:

http://www.radron.se/templates/test____4171.asp

mvh

Bertil

Bertil
0

Nu har jag scannat klart och jag valde att anlita ABC www.ac-cdsug.com

De lämnar offert, föreslår speciallösningar samt installerar och är väldigt trevliga att ha att göra med.

I vårt fall kostade det 18k och då har vi 4 plan samt 16m slang, m.a.o. många uttag o lång slang som kräver bra sugkraft. Garanttid 5år.

mvh

Bertil

Niklas
0

Hamnar det i väggarna då eller blir det någon utanpåliggande variant?

Vänliga hälsningar

Niklas

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Bertil
0

Sorry för nåååågot sen kommentar men givetvis fixade vi installationen i väggen (egentligen ett längsgående schakt i trapphuset). Det är ju trist med utanpåliggande montage.

mvh
Bertil

AlbaStiffler
0

Vi har en husky, nån av de dyrare modellerna(minns ej vilken), och den är vi helnöjda med än så länge. Har bara haft den i 4 månader i nya huset. :)

Anneli_G
0

Nilfisk ska vara ett bra märke oxå… nu är det mina föräldrar som har centraldamsugare i sitt hus… men jag tycker det är super smidigt!!

Tom
0

#6, Nilfisks vanliga dammsugare för hemmet är inte speciellt bra i alla fall. Vi har bytt ut vår Nilfisk en gång efter att den gått sönder efter några veckors normalt användande. Den Nilfisk vi har nu fungerar halvbra. Den blir stekhet.

Tom

Margareta
0

Jag tror vår centraldammsugare heter Allways och den fungerar väldigt bra. Den fanns när vi flyttade in, det är därför jag är osäker om märket.

Numer pensionär i Nynäshamn