Duschdraperi
Har letat länge och på fler affärer och sidor men hittar inte ett vanligt svart duschdraperi. Det finns bara med mönster eller gråaktiga. Nu behöver jag tips på sidor som säljer enfärgat svart duschdraperi.
Jag har hittat både på Ö&B och Jysk, men kanske skiljer sig mellan butikerna lite på sortimentet runt om i landet :)
Kollat på tradera? finns ju nya saker där med :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#3 Ikea var ju billigt och bra, synd att det var slut på det varuhuset jag brukar handla. Tack för alla sidor 
4 hoppas de tar hem det snart så du kan få köpa ett lite billigare svart durschdrapperi 
Ja IKEA priser är verkligen överkommliga, jättelyxiga priser/saker behöver jag inte ha 
Kolla om det finns plast på metervara så du kan sy själv.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Vilken bra tråd! Någon som vet vart man kan hitta ett duschdraperi för vettig peng som är grönt och ej i tunn plast? Har letat efter detta sedan vårat badrum vart färdigt, nyrenoverat. Badrummet är i sig ganska neutralt och vi har valt färgen grön i detta rum. Hittar dock bara gröna draperier i plast, sådana som jag vet utav erfarenhet klibbar fast i väggen och som då lätt går sönder när man drar loss dom eller gröna draperier med mönster som ej tilltalar mig. Någon som har några idéer?
#8 Det kanske blir VÄLDIGT tjock och mörkt bakom, men vaxduk? Vill man ha den sngg på både sidor får man nog sy en dubbel.
/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus