Mina projekt!

jättesnyggt planteringsbord
Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo
StinaIda, Jag är imponerad av din kreativitet och att du verkligen tar dig tid att förverkliga dina idéer! Du är jättebra!
Att gömma saker under sängen brukar jag också rekommendera. Det är en plats som många glömmer bort att de har. Med ett lådsystem som du gjort sväljer det många saker som man dessutom kan ha bra ordning på.
Trappmålningen gjorde stor skillnad. Blir det någonting annat på trappstegen så blir den perfekt.
Fönsterbrädan var också riktigt snygg! Bra jobbat!
Tom
PS. Lägg gärna dina projekt i olika inlägg nästa gång så att vi kan få chans att diskutera dem lite mer individuellt.

Och nu är nästan staketet färdigmålat,det blev vitt med grått på stolparna och ribborna..nu saknas bara snygga trädgårdsmöbler..
JAg älskar att bo här och jag har jobbat utifrån så lite pengar som möjligt,men med massa vilja att lära!
Tyvärr blev det bestämt att vi ska separera i söndags, så jag måste lämna mitt trygga hem,då jag inte har råd att behålla radhuset själv.
Lite tråkigt med tanke på att sambon vägrat lyfta ett finger och jag har jobbat som en tok med detta..
För att se hela radhusträdgårdsförvandlingen kolla:

#10 Tack för alla fina ord! Det värmer verkligen! Personen jag bor med uppskattar inte mina projekt och brukar mest muttra när jag börjar med något nytt..
Vågade inte lägga dem i flera inlägg,var rädd att ta upp lite för mycket plats..

Neeeej, vad tråkigt att du blir av med ditt verk efter allt slit! Hoppas att det är ett beslut som du kan 'acceptera' i alla fall även om det aldrig är roligt att behöva bryta upp ett förhållande.
Jag säger inte bara att du får om du vill lägga dina saker i olika trådar. Jag ber dig att lägga dem i olika trådar så att vi kan få diskutera varje sak för sig och njuta av din kreativitet! Jag vill att du ska ta upp plats på min sida! :-)
Tom

Ska jag radera detta meddelande och göra nya trådar nu,eller ska jag tänka på det om det blir något nytt projekt?
Det är jag som äntligen har haft mod att ta mig ur förhållandet så det känns underbart samtidigt som det är jobbigt eftersom vi har en lite dotter.
Och fy hemska tanke,det kanske blir en hyresrätt,vad ska jag då göra av min energi

Nej du ska inte radera det här. Det är jättebra!
Hyresrätt, hmm vi har ett trevligt gammalt hus som du kan sätta händerna i om det skulle behövas, och tvivlar på att vi är ensamma om det ;-)
Grattis i alla fall till att du tog dig ur förhållandet. Starkt gjort!
Dottern kommer i första hand i alla lägen…
Ha det bra!
Tom
#18 Med den sprudlande skaparglädjen kan du fixa koja till slott…lycka till
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Tack!!!

#19 att få sätta tänderna i ett gammalt hus vore härligt..Kanske man till och med skulle kunna få bo billigt i ett gammalt hus och man jobbade med huset under tiden *värt att fundera på*
Fast jag tror inte att jkag skulle våga börja jobba med någon annans hus,jag kan ju inte något om detta egentligen utan har bara viljan
En liten dröm är att få börja som lärling på en liten byggfirma
Men nu är det bara dottern som betyder något - och för henne är det bara kompisar som betyder någor just nu
så det gäller att hålla sig i Väsby eller Vallentuna!

Bra smak! :)
Oskar
Vallentuna är trevligt. Vi har bott där några år innan vi flyttade till Täby. Finns dessutom en del prisvärda bostäder.
Viljan är oftast mer värt än kunskap. Finns inte viljan kan man knappast lära men finns den så finns det inga gräser för lärandet. Tyvärr är det inte så vanligt att man går som lärling nuförtiden. Man bara börjar jobba typ. Jag har träffat en 'lärling' i hela mitt liv som snickare och inte ens han var det på 'riktigt'.
Hoppas att ni hittar någonstans att bo där ni trivs.
Tom

#24 ang vallentuna så gick ett litet hus i ormsta upp med över 1 miljon förra helgen!!! utpris 2095000 och landade på 3,3..
Så om jag kollar på ett hus för 1:- så kanske man har råd att vara med i budgivningen!
Så tyvärr har det spridit sig dit också!
Hmm, jo det är klart. Jag tänkte mer relativt mot andra förorter norr om stan…
Tom
mycket smarta saker!!