Möblera om
Egentligen kanske man borde vara lite äventyrlig och möblera om/utnyttja utrymmet på annat sätt/frigöra energier (?) lite oftare. Men nja, det blir inte alls ofta för mig, att möblera om blir mest att man köper några nya kuddar, gardiner, sofföverdrag, lampor eller varför inte en tjusig vårkruka som precis alla är otroligt avis på…:)
Hur gör ni, möblerar ni om rejält några gånger om året, slänger ut gamla möbler, köper nytt, flyttar om det befintliga bohaget eller piffar till med lite nya kuddar och växter?
Jag brukar köpa ny bostad vartannat år så det blir automatiskt ommöblering då och då ;-)
Tom
Jag har mina perioder, älskar att möblera om och byta inredning på olika sätt… Kan väl lugnt säga att jag längtar efter egen lägenhet och kunna fixa och dona överallt som jag vill :D
I brist på annan sysselsättning möblerar vi om varannan månad ungefär…kan det bli sämre/bättre än innan?
Susanne 
Inget är omöjligt, vissa saker tar bara lite längre tid.

#1 Vartannat år, hur orkar du med det, Tom? Flytta är ju jättejobbigt. Är inte du dessutom en sån som köper renoveringsobjekt? Låter iofs väldigt inspirerande, men helrenovering efter helrenovering låter också väldigt utmattande.
#4 …och lönsamt?

#4, Jag har inte några problem med att flytta. Snarare att jag måste flytta för att få ny inspiration när ett objekt är färdigt.
Men nu när vi har barn blir det lite trixigare att flytta eftersom dottern måste ha en trygg tillvaro.
#5, Jag klarar mig :-)
Tom