Överdrivet?
Hej!
Jag hade tråkigt så jag tänkte: Kanske jag ska piffa till bordet lite?
Men jag tror det kanske blev lite överdrivet men det blir det alltid när det finns så fina grejer , jag är bara 12 år så det är klart att jag gör det överdrivet (det blir oftast så) Nu kommer det lite bilder , jag hade tråkigt så det kommer bli många foton , men de behövs igentligen bara 1 bils haha.
Så här ser det ut i mörkret:
Stora träsaken från syrien 150 :- (fast ca 1000 syriska pengar) Stenen där det står Älskade mamma från en liten blomaffär i malmö 25 :- ljushållare med fjäril Ikea 35 :- Plast blommorna Ikea 2 st för 10 :- ''Vasen'' Ikea 20 :- Den blå prydnad sanden Ikea 10 :- Guldiga ljuset Ikea 10 :- Ljushållaren Ikea 10 :-
Ojj Det skulle identligen vara ett stort duldigt ljus i den vita ljushållaren :)

Var försiktig med levande ljus så nära kanten, nån kan välta dem.
Hatar cancer och älskar vårlökar.
De är inte så nära som man tror.
tycker det är roligt att du är bara 12år och tänker på så fina saker iaf :) Jag blir glad när mina barn gör det fint, kanske inte alltid som man vill så behåller jag det så ett tag eftersom jag uppskattar pysslandet :)
Nu till tråkiga :) Jag skulle ta bort lite av de saker o haft kanske bara ljusen bild 2 kvar på bortet (kanske något mer) Ser att det är ett fönster brevid högersidan o där skulle jag ställt träsaken med lampan synligt :) De övriga sakerna kan man sätta ihop på snyggt vis på bänkar iköket o få det lite mer mysfaktor även där. Älskar mamma stenen ska vara kvar på bordet sånt värmer alltid i mammors hjärtan 
#7 Hehe , jag köpte den när hon fyllde år :)