Favorit-möbel
Min favoritmöbel är nog ändå min säng, inte sängar i allmänhet utan just min är allra bäst i hela världen…:)
Fast på något sätt får den dela plats med soffan och köksbordet, men med dessa möbler och någon pinnstol skulle jag nog klara mig…
Ja bokhyllorna tycker jag om också, fast det är väl snarare innehållet…
Vad har ni för favoritmöbel i ert hem och varför?

Favoritmöbeln borde vara sängen i allas hem. men tyvärr inte i mitt, har en värdelös säng, hatar den.
Favoritmöbeln hemma torde då bli min fotölj med inbyggd fotpall. En bred, mysig fotölj som man lätt kan somna i. hihi
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Jag är oxå jättenöjd med min säng. Det är inte heller vilken säng som helst utan min alldeles egna supersköna säng. Så det är min favoritmöbel.
Alltid när jag reser någonstans tar jag med mig min kudde. Då får jag en liten bit av min säng med mig var jag än är.
Tom
Tom - du är inte ensam. Har en kompis som också alltid tar med sig kudden ut på resor (två kompisar när jag tänker efter). *S*
Min favorit är nog min soffa - snygg, skön att sitta i och minst lika skön att sova i ….
Hmm, jag vet inte riktigt vilken min favoritmöbel är faktiskt… Sängen blir det nog, även om den är liten och gnisslar ;)
Är också en sån som tar med sig kudden nästan överallt… Kompisarna brukar ha lite roligt åt det…
//Jonas

#5 Ett krokodilobo?
nix .. kul gissning,
Golvet?
Tom

En cykel?

Förvaring för filmer….
Ps. Jag har oxå alltid min egen kudde med mig. Tror detta är ett vanligt fenomen.
Audiatur et altera pars

Dammtussar…:)
Dammtussar finns säkert oxå, men det finns faktiskt något användbart där…Försök igen.???

Dammsugaren…
Audiatur et altera pars

En uppblåsbar hemhjälp…
Audiatur et altera pars
Nej, fast det hade vart praktiskt.#14
Ungarna tycker det är kul, men inte jag…
En liten ledtråd

Måste vara alla tvspel då. hihi
Audiatur et altera pars