Hemmet iFokus

Hemmet

Etikettinredning-och-design
Läst 2309 ggr
woodspirit
0

Enkel sopsortering!

Jag vet inte om Sveriges alla kommuner har sopsortering än men många har det och därför skulle jag vilja tipsa om ett jäkligt smart pryl i hemmet. Kallas BUNTER och sväljer verkligen mjölkkartonger och andra matförpackningar i papp på ett helt suveränt sätt.

Jag har en sådan nu och tycker det är synd att gå miste om den. Kolla här: www.bunter.se

Vet inte heller om inlägget passar under gruppen "Inredning&design" men hittade ingen bra grupp på denna sidan. Varför finns det inte en grupp som kallas t.ex. "Förvaring&sortering"?

Tom
0

Smart och otroligt enkelt!

Tom

Zara87
0

Den var smart! :P Men jag brukar bara trycka ner alla mjölkpaket i ett annat mjölk paket.. går ner ganska så många :P

Solveig
0

Jag köpte en sån där efter reklam på ettklickforskogen. Men den funkar inte så bra hos mig. Vi har fel sorts mjölkförpackningar som inte går att vika platta.

woodspirit
0

Den funkar för annat papp också än just mjölkpappen. Och de pappen som är för breda viker jag bara en extra gång. Superenkelt.

#2 Jag gjorde precis som du innan jag fann denna bunter - den sväljer mycket mycket mer än vad ett mjölkpaket gör och dessutom slipper du alla vikningar!