Reparera hål i lgh?
Vi ska flytta och måste väl laga alla hål vi gjort i lägenheten. Det är en del…
Hur gör man på smidigast snabbast sätt?

Det är gula väggar där de flesta hålen är…

Ja jag har fått tips om latexfog också. Har aldrig lagat hål så jag har ingen aning, och alla tycker olika.
Men fram för mer tips!
Är det målade eller tapetserade väggar?

Tapetserade.

Det är inte säkert att ni måste laga hålen, det beror på hur många och hur stora. Man har faktiskt rätt att göra hål i väggarna till tavlor osv. Så kolla först.
Hatar cancer och älskar vårlökar.

#7 Jo, jag är nästan säker på att dessa måste vi laga. Har borrat upp 4 hyllor = 16 hål på en och samma vägg. ser för jäkligt ut.

#9 Hmm, tapetsera om lät drygt.
Finns det verkligen inget bra sätt att laga hål på?
Menar, varenda människa i stort sett lär ju åka på det när de flyttar.
Eller tapetserar alla om?

Suck så drygt. Kanske ska ta hit en hyresvärd så får de bestämma vad som måste göras.
Jag tror inte heller det går att fixa till de hålen. Ibland kan det bli värre av att försöka fixa till sådant.
Man kan dock ha sådan tur att det kanske är dags att tapetsera om ändå. I vår förra lägenhet hade vi också haft en hylla uppe som vi trodde skulle leda till att vi skulle få betala för en omtapetsering. vi hade dock turen att man lovat de nya hyresgästerna nya tapeter och då gjorde det inte något.
I vår första lägenhet hade vår katt klöst djupa spår vid en dörr ungefär en meter upp längs väggen. Där råkade finnas en tapetrulle i ett skåp, så jag slipade ner klösspåren och lade upp en ny våd och det räckte med en just i det fallet.
Värden gör väl alltid en besiktning så det kan vara idé att göra den lite tidigare ifall de kräver åtgärder.
/Maria
Ett bra tips som man kan använda sig av innan man gör hål i tapetserade väggar:
Skär ett X i tapeten där du har tänkt att borra. Pilla upp de 4 flikarna du fick i tapeten genom X:et. Borra hålet i väggen. På det sättet behöver du inte köpa en helt ny tapetvåd för att täcka hålet om du någongång kommer på tanken att flytta.
Nu hjälper ju inte detta er i den här situationen, men kan vara bra att tänka på i nästa lgh. 
#17, Smart, tack för det!
Vi flyttade nyss och lämnade oxå en del fula hål i väggen. Detta var dock inget vi var tvugna att ersätta eller åtgärda, så det är ju inte säkert att ni måste det.
Fast som nån annan skrev, det beror på hur många och hur stora dom är. Ett visst antal räknar hyresvärden med att det blir, för alla vill väl sätta upp tavlor och hyllor osv, men det får inte vara för mycket och fula hål.