Hemmet iFokus

Hemmet

Etikettbygga-och-renovera
Läst 3057 ggr
mariatingsund
2009-11-11 23:46
0

sämsta investeringen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

vi kanske kan ha ett sådant tråd också. Jag kan börja från egen del med ANA-sängar, de är inte alls så bekväma och hållbara som utlovas, men dyra var de.

Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

kerstinjo
2009-11-12 11:32
0

Det sämsta vi har köpt är nog en elgrill. Efter att ha stått undanstoppad några år, så har den förpassats till de sälla jaktmarkerna.

Charmen med att grilla försvann med elgrillen. Nä, kol och tändvätska vill vi ha.Glad

Kerstin 

mariatingsund
2009-11-12 14:47
0

EN sådaN tråd borde ha varitSkäms det syns att jag ääää trötter….Tungan ute

Niklas
2009-11-12 15:08
0

#0: Vilka problem har du haft med dem? Vad kostar såna sängar?

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

mariatingsund
2009-11-12 18:22
0

Cirka 10 tusen per säng. Om du tittar på bilden, ser du att tyget är hopplöst, blev väldigt fult efter bara ett halvår. Och gropet syns också på bilden, fast så mycket väger jag inte att det ger skälet till den stora dalen under baken. Jag sover rätt dåligt i den, varje gång jag skulle vända mig vaknar jag och då blir det ju ofta.

Niklas
2009-11-12 20:30
0

Oj. Min säng är nog tio år och ser fortfarande ny ut. Jensen Ambassadör heter den.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

lisette
2009-11-18 17:42
0

#0 vi har faktiskt likadana sängar och jag älskar min säng! dock ser tyget likadant ut på våra. men det tycker jag eg är petitesser.

eftersom det är garanti på sängarna så borde du kunna reklamera dem. har du vänt sängen som du ska med tanke på hålan? jag hade definitivt vänt mig till ANA med mina klagomål.

våra sängar kostade 22.000, då är det sådana höj/sänkbara.