Hemmet iFokus

Hemmet

Etikettövrigt
Läst 1467 ggr
Staffan
0

Bussig granne...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ta en titt på bifogad bild. Bussig granne som sätter in sina gympadojjor i torkskåpet tillsammans med någon grannes nytvättade tvätt… :)

// staffan

Oskar
0

Haha…undrar om han ringer och ber om att få tillbaka dem. :)

mosterMimmi
0

Jag var med om på en campingplats att någon slängde in ett lerigt och blött tält i med tältpinnarna kvar in i en torktumlare.Det hade varit ett skyfall. Han tyckte nog det var smart att få tältet torrt igen, men vattenavstötningsskyddet i tältduken måste ju ha försvunnit där. Så nästa gång det regnar blir väl all packning blöt.

Faxlin
0

Ja de dojjorna tror jag inte han törs ringa och be om. ;-)
Fy sjutton vad arg jag skulle blivit om det varit min tvätt.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Titti
0

Jag skulle blivit j….. ?.? om det skulle drabbat mig.Förvånad

(nä föresten, törs inte skriva det här, inte ordagrant i alla fall - censurerar lite)

Tur att när jag byker tvätten hos mina föräldrar, och slipper jag stinkande skor i alla fall (fast en och annan bastubadare har min tvätt fått sällskap av - fast oftast är den torr då och bärs bort därifrån Skrattande)

Sandra
0

Haha! Vad äckligt! Vad är det för miffo som gör en sån grej? Helt ärligt. Finns det inget folkvett längre?

JimJ
0

haha, villken skön granne som skrivit brevet. :-)

Vi hade stora problem med vår nyinflytade granne som bor rakt under oss. När vi hade våra nytvättade kläder i tork-rummet, låg det plötsligt en kissig madrass rakt över våra kläder på tvättlinorna när man skulle hämta upp dom. Ush vad det stank!

Tur att man äger en egen tvättmaskin nu. :-)

Vänliga hälsningar
- Jim Johansson

Rickard007
0

SkrattandeHAHAHAAH

Han med skorna ska ju gvetvis svara genom att skriva en lapp han också =)