Hemmet iFokus

Hemmet

Etikettbygga-och-renovera
Läst 4052 ggr
zerotwoone
0

Köksrenovering

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Telegväggen i köket gör sig fint mot resten av köket. Kiviljuslyktorna från iittala har jag blivit besatt av,har fler än vad som syns på bilden Skrattande

Det var sista bilden. Hoppas att ni gillade köket och kanske att någon fick någon idè till sina egna renoveringsplaner. Har ni några frågor om något så hör av er.

ackelina
0

WoooW mkt snyggt vilken skillnad mot ursprunget!!

Bra upplägg att se köket under hela processen

Hur lång tid tog det att göra arbetet?

Tom
0

Verkligen jättesnyggt! Vi hade exakt samma stengolv i vår förra hall och jag älskade det golvet!

Tom

(PS. Lägg alla bilder i ETT inlägg i fortsättningen, tack!)

[Asta]
0

Jag älskar att tiita på folks köksrenoveringar, ännu mer eftersom vi själva snart är klara med vår egen. Men jag måste säga att jag orkar inte gå in i alla trådarna du har skapat och titta. Kan du inte lägga in alla bilderna i den här tråden istället? Det är ju bara att kommentera i ditt eget inlägg så lägga in bilder där.

Luccy
0

Jättekul att se bilder, MEN ska man behöva gå in på alla inlägg??? Sen skjuter det ju sank på hela forumet.

Ingen Medarbetare som kan fixa o trixa?
Kram Luccy som alltid är nyfiken Glad

zerotwoone
0

Hej och tack för kommentarerna..sorry,jag är helt grön på den här sidan så jag har ingen aning om hur jag ska få in alla bilderna på ett och samma ställe, annars hade jag gjort det för jag tyckte det blev lite tokigt med alla olika inlägg.

Som svar till ackelina angående hur lång tid det tog. Själva köket tog fyra dagar för snickaren att sätta upp,då hade vi själva skruvat ihop alla stommarna.

Bänkskivan i sten fick vi vänta på i fem veckor så vi köpte en billig laminatskiva som vi hade under tiden tills vi fick stenskivan.

Tom
0

Jag lägger in alla bilder i samma tråd.

Tom

Tom
0

2

Tom
0

3

Tom
0

4

Tom
0

5

Tom
0

6

Tom
0

7

Tom
0

8

Tom
0

9

Tom
0

10

Tom
0

11

Niklas
0

Kul att se!

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Paltn
0

Riktigt snyggt.

Men kontakten till fläkten tycker jag ni ska försöka fixa, ser ut som en miss Obestämd

Tegel tycker jag om i kök, kommer nog göra en skåpsida i tegel då vi gör om vårat kök, det ger en robust brytning till resten av köket.

// Paltfan