Hemmet iFokus

Hemmet

Etikettinredning-och-design
Läst 1126 ggr
Staffan
0

Levande ljus...

Få saker kan skapa en så varm stämning som levande ljus men frågan är om det inte blir lite väl levande när dom här - för övrigt snygga - ljusen brunnit ned tillräckligt långt…

Flört

Mvh // Staffan

Pia
0

Ja ljus är väldigt trevligt i de flesta former, men vilka ljus menar du här…? Det fattas nog något i länkväg eller så, tror jag…:)

Citron
0

Hemma hos mig fyller vi vardagsrummet med värmeljus när barnen har sommnat. Värmer nyponsoppa och sätter oss ned i den mjuka soffan med ett mysigt täcke och spelar yatzee. Kan en kväll bli så mycket bättre?

Levande ljus verkar föresten ha en lugnande och stress-dämpande effekt. Det borde heta "Koppla av med ljus" istället för "Koppla av med en bok".

Vänliga hälsningar
- Jim Johansson

Staffan
0

#1 Pia

Du har så rätt, det fattades en länk och nu lyckas jag inte hitta tillbaka till sidan… :)

// staffan

AktieTrader
0

Du får väl titta i "tidigare" och titta var du besökte i torsdags. Gör det idag för i morgin blandas hela veckan ihop.

Staffan
0

Jag gjorde det men i torsdags hade jag varit så förbaskat aktiv på nätet att jag inte orkade klicka mig igenom alla länkar…

Gjorde dock ett nytt försök hade mer tur den här gången:
http://www.craftscollection.dk/php/page.php?p=art-11214

// staffan

Pia
0

Hm tja, jag tycker faktiskt det ser ut som något litet experiment man snickrat ihop på lekis *nu skall vi julpyssla alla barn* Och snart står allt i ljusan låga… Inte riktigt i min smak kanske…:)