vitvaror
i fredags fyndade vi på blocket. hittade ett kök i massiv ek. inbyggd kyl/diskmaskin. fick blandare, diskbänk och bänkskivor på köpet.
allt för 6000:- som hittat.
nu sitter jag här och funderar på var man hittar övriga vitvaror (spis med häll, kolfilterfläkt och mikro) till ett himla bra pris?
längtar tills vi kan få sätta in köket. vi har just nu ett som är från 40-50 talet och i färgen pippigul…. inte så himla käckt…
Vilket är före och vilket är efter?
Närå jag bara skoja ;-)
Hoppas att du hittar resterande vitvaror. Vill du köpa nytt skulle jag rekommendera Dala Hemma.
Tom
Dala hemtjänst har vi handlat mycket av, de är bra och prisvärda
Numer pensionär i Nynäshamn

var ligger detta? får kolla länken när jag har lunch.. :D tack!
Vilken bra sida!
Jag föll naturligtvis för den otroligt snillrika induktionsspisen med 2 ugnar för en makalöst billig peng ;)
Kolla in reklamen för den på Elektrolux egen hemsida http://www.electrolux.se/dubbelugnsspis
Imponerande!
Susanne 
Inget är omöjligt, vissa saker tar bara lite längre tid.

hmm men hemma finns ju på olika ställen i sverige. jag bor ju i skåne så det är nog lite långt för mig att åka till kungens kurva… :D
kan det vara samma sorts butiker som finns runt om i sverige månto?
#4, Cool reklam för spisen!
Tom

Varför inte själv annonsera på Blocket?

jo det kan man ju göra i och för sig. men tror du folk tittar på köpes annonserna? jag gör det då aldrig.
om man akut vill bli av med något tex vid flytt eller nyinvestering kollar man även köpes…
Numer pensionär i Nynäshamn

det har jag inte ens tänkt på.. tack margareta!