Hemmet iFokus

Hemmet

Etikettinredning-och-design
Läst 1622 ggr
kerstinjo
2009-01-31 18:59
0

Styleroom.

Är en sida där man kan få många tips och ideer eller kika runt av ren nyfikenhet. En del saker är otroligt snygga, men tyvärr inget för min plånbok.

Sedan kan man slås av tanken att alla hem ser nästan likadana ut.

Den obligatoriska divansoffan. Fondväggar i vitt/svart/grått, och alltid en fondvägg bakom sängen. Mycket svart/vitt osv.

Det som jag tycker är personligt i ett hem har helt försvunnit. Visst kan det se fräscht ut, men lite för avskalat för min smak.

Men det är skoj att kika på olika lösningar och man kan alltid få något tips.

www.styleroom.se

Kerstin 

Sagakeramik
2009-01-31 20:28
0

Jag tyckte många av bilderna såg jättetråkiga ut:( Såg ut som om människorna där tittat för mycket på äntligen hemma och pysselsidor på nätet.

Zebben
2009-02-01 10:07
0

Gillar den sidan. Speciellt att man kan lägga in lite bilder och få bra tips och råd på hur man ska fixa iordning ett rum. Går in och får mängder av inspiration när jag är där.

Så fort jag hittar min kamera som varit borta sedan flytten i somras så ska jag fota vårt hem lite och lägga ut där. För att få lite mer tips och lite kommentarer. Kul tycker jag.

kerstinjo
2009-02-01 13:34
0

Visst är det skoj och många tips får man.

Jag lade ut bilder från vår Snickarstuga och fick tips, enkla tips, på saker jag kunde göra själv. Saker som jag inte ens haft en tanke på.

Kerstin 

Tom
2009-02-03 01:11
0

Jag tyckte att det var en intressant sida. Många bilder på riktiga hem som de ser ut. Även om de var stajlade för fotot så är det någon som bor där.