Mitt rum
Jag behöver verkligen få hjälp med att kunna trivas i mitt rum. Tycker verkligen inte om det!=/ Gillar färgerna rött, svart och beige/vitt i rummet.
Jag är som person inte ett dugg ordningssam och när jag väl städat så håller det sig tyvärr inte längre än 3-4 dagar. Men, när jag väl får mitt rum fint, så ska de hålla sig rent hela tiden!
Rummer består alltså av en bokhylla (ikea), en korgstol (ikea), ett skrivbord (ikea), en meterhög hylla på hjul, ett sängbord (härliga hem) och en säng(härliga hem). Och 1 stor spegel. Det är ungefär vad mitt rum utgör. Ska lägga in några bilder att visa.

Hej!
Du och jag verkar vara lika när det gäller att hålla rummet snyggt efter städning=P mitt tios till dig är att försöka få "städmani". hade det under en period ör några år sedan och har nu fallit tilbaka och hoppas att det håller i sig=) jag plockade undan allting som jag hade tagit fram och la kläderna i tvätten osv…! Städa rummet ca 10(max) varje kväll innan du lägger dig och ta bort det som du har tagit fram under dagen! det är så häligt att lägga sig och känna att det ser bra ut! tio minuter är inte lång tid alls…och efter några dagar kommer du för hoppningsvis att känna at det är värt de 10 minuterna på kvällen=) jag tycker helt klart det:D
jag kan försöka hjälpa dig med inredningsbiten och "mysafaktorn" efter att bilderna har kommit=)
lycka till:D