Hemmet iFokus

Hemmet

Etikettövrigt
Läst 1074 ggr
totalelit
0

Exklusivt kontorsrum

Hej alla husbyggare,

Jag håller på att bygga mitt hus och bestämmde mig för att bygga till ett kontorsrum. Jag vill gärna ha det i lite mer exklusiv stil. Någon som kan komma med förlsag, gärna en bildlänk till någon inredningsdetalaj som kan förhöja känslan när man sitter där. Rummet blir inte större än 12 m2 och avlångt.

Mitt husprojekt kan ni studera på http://husbygget.blogs.se

Kom med förslag .. 8-)

Niklas
0

Du ska förstås ha både projektor och plasmaskärm i rummet så att du har valfrihet när du sitter vid datorn. :-)

Vänliga hälsningar

Niklas

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Tom
0

Automatiska dörrar är coolt när du får besök och panoramafönster med utsikt över manhattan  ;-)

Jag tror att mörkt trä typ körsbär eller teak genomgående är det som ser mest exklusivt ut för en oinvigd. Paneler på väggarna, väggfasta inbyggda bokhyllor. En stor läderfåtölj. Snygg gammal konst på väggarna. Väldigt aristokratengelst med andra ord.

Tom

Niklas
0

#2: Fast 12 kvadrat räcker inte till hur mycket som helst. :-) Det är risk att många stora mörka möbler gör att det ser ut som en garderob i stället.

Det där med panorama över manhattan kanske går att fixa med en stor plasma-skärm och någon DVD.

Vänliga hälsningar

Niklas

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

totalelit
0

Plasman hamnar i vardagsrummet. Högupplöst 50" panasonic eller en pioneer 50". Får se vad som händer inom de närmaste 4 månaderna inom plasma markanden. När det gäller kontorsrummets datorer kommer jag ha alla maskiner på vinden och enbart att plattor i väggen med utgångar/ingångar för vga, usb, ljud, hdmi, dvi … blir rikigt läkert att bara ha en skärm och en extern brännare framme. självklart blir det en logitech denivo eller vad deras stylade tangebord heter.