Plastväxter
Då vi inte får ha våra riktiga krukväxter ifred så funderar vi nu på plast..
Någon butik/webshop ni kan rekommendera?

Jag tycker att plantagen har ett stort utval av plastblommor som ser riktigt bra ut! Iallafall den plantagen som ligger i Barkaby/Stockholm. Dessutom är det supermysigt med café imitten!
Lycka till!
Kaktusar? 

NK har orkidéer bla.

Alla konstgjorda växter är jag allergisk i mot.

det finns andra möjligheter, jag har precis köpt glasblommor på Åhlens, 600 Kr stjälk.
Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

det var förstås 60 kr per stjälk.

Har handlat en julgran hos dom och den var fin, gillar inte plats eller tygblommor, men dom har ett stort sortiment. Det är väl bara att testa att beställa och se hur dom ser ut.

Plastväxter är så fult!!!!! Bättre vara helt utan om det inte fungeraer med gröna växter.
#8 ja det är skönt att vi alla tycker olika!

Alla konstgjorda växter är inte fula, men visst, de levande är finare. Jag har lite själv här o var som jag tyckte var fina nog.
#8 och #9 tur att vi alla tycker olika. Själv har jag en blandning av "plastväxter" och levande växter. Jag har i stort gett upp på levande då jag bara tar livet av dem. Och att ha halvdöda kvistar i fönstren gör ingen glad. Jag satsar därför på snygga "plastblommor" i vissa utvalda fönster där jag tycker det passar, och i resterande fönster dekorerar jag med andra saker, tex glasflaskor, eller vaser. De "plastväxter" jag köpt har jag köpt på plantagen.

jag skickar med en bild på en tygblomma jag har. Jag trodde aldrig att jag skulle ha något sådant hemma hos mig. Men nu har jag det iaf.
Jag gör som charmique, jag blandar vanliga växter med tyg eller plast växter.På mörka ställen i huset är det utmärkt med tyg eller plast. Så smaken är som baken.