Webergrillar
Är det någon som vet var man hittar bäst priser på Webergrillar? Det verkar skilja mycket mellan olika försäljningsställen.
Vänliga hälsningar
Niklas
Var har ni köpt era grillar? Vad är det för märken? Är det kol eller gasol?
Vänliga hälsningar
Niklas
Jag har en Shepherd 1210 som följde med det förra huset jag köpte. Det är en gasolgrill och fungerar utmärkt. Två galler i olika höjd så att man kan grilla grönsaker på den övre och kött på den undre.
Tom
Jag köpte en rostfri klotgrill (kol) på IKEA för flera år sedan - några hundringar?. Den verkar faktiskt vara rostfri, den är snygg och fungerar utmärkt.
Är det en kolgrill?
Vänliga hälsningar
Niklas
"Jag köpte en rostfri klotgrill (kol)"
Jag gillar inte att gasa sommarmaten… 
Ah, jag läser som en kratta. Eller minns i alla fall inte vad jag läser. :-)
Vänliga hälsningar
Niklas

Vi köpte nyligen en Weber Klotgrill (kol) till landet. Ser ut att vara riktigt bra kvalitet.
Oskar
Jag har en strvmina 5 med kapad topp. Ett galler över det och vips.. en grill. 

Vi köpte en Webergrill för några år sedan, och den ÄR bra! Är det så knussligt var man hittar det exakt lägsta priset? Kolla butikerna i din närmiljö, det räcker. Ibland har de kampanjer även på Webergrillar.
Jag såg idag att Coop säljer weber. Om de är billiga eller inte låter jag vara osagt. Jag tror annars att de billigaste webergrillarna finns på vintern ;-)
Tom
Vi ramlade över en Webergrill i Danmark på Kvickly. En klotgrill (kol naturligtvis - gasol är inte att grilla *konstaterar barskt*) som här hemma kostade ca 800 gav vi 400 DKK för. Det blev lite trångt i bilen men vi är nöjda.
Under åren har vi betat oss igenom ett antal billiga grillar och de flesta tål bara en säsong som vi använder dem (grillar typ varje dag det inte ösregnar hela sommaren och så står den ute året om). Weber är inne på sommar no 2 nu och är jättefin.

#12 Håller med om att de billiga inte räcker länge. Nu är vi slarviga av oss och låter dem stå ute och rosta. Och sedan hamnar de i en hög bakom uthuset utifall att jag hittar på något användningsområde. Här blev det ett. 
#14 WOW Hur många plantor är det i en sån för att få det otroliga resultatet? Vi har en grill eller två bakom garaget *börjar planera*

Två gamla hängpelargoner och tre små frösådda tussar hänglobelia. De trivdes tydligen. Bilden är från slutet av juli förra året.