Hemmet iFokus

Hemmet

Etikettinredning-och-design
Läst 248 ggr
MonicaLagerquist
1

Möblera om

Är det något ni gör ofta?

Stolt ägare till tre La permer

Maria
1

Nej inte sedan vi flyttade till detta huset. Känner att vi har fått det så bra det går.

/Maria

MonicaLagerquist
1

Jag är sugen på att möblera om i vardagsrummet.

Stolt ägare till tre La permer

Vixxen
1

Behöver göra det, men gruvar mig för det blir så otroligt mycket jobb.

Fridaaaa
0

Nej inte speciellt ofta pga dålig planlösning i huset :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

sp0ngeb0b
0

När jag bodde hemma möblerade jag om då och då. Några gånger per år kanske - max. Mest för att jag var trött på mitt rum och ville ha lite omväxling, och att jag inte riktigt kunde bestämma mig för vad som blev bäst. Nu blir det väl lite förändringar då och då men det beror mest på att vi byter ut möbler efterhand, och då blir det ibland bättre att flytta runt dem lite. Vi flyttade ihop för ett år sedan och håller sakta på att byta ut alla möbler mot gemensamma som båda gillar. :)

Vixxen
2

Ha!
Mannen har tagit tag i det hela och börjat! Tusen tack till en sån hjälte!
😍 ❤️🥰

• Redigerat 2021-01-30 20:00 av Vixxen
Namiko
0

Inte ofta. Det är på gång igen snart efter att jag upptäckte att datorn står på fel ställe för att bluetooth-signalen ska räcka över hela lägenheten. Jobbigt att vilja lyssna på musik när jag diskar men signalen till hörlurarna blir dålig en halvmeter från diskbänken.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

Niklas
0

Nej, det gör oftast Åsa.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Scorpio97
0

Nej, jag bor så litet (studentrum) att det är omöjligt. Möblerna skulle inte få plats om dom inte står där dom står, eller så skulle någon dörr eller skåplucka blir omöjlig att öppna.

//Jessie

Sindri
0

Nej, det är verkligen inte ofta. Om man gör om något rum till något annat syfte.
Nu fnular vi på om vi kan få in en nyare (större) TV. I så fall ryker en stor bokhylla (med för litet TV-hål i), och då blir det en massa följdverkningar här och där i huset.

Kan bli spännande!