Bostad sökes.
Kanske fel att skriva en bostads sökes-annons här, men det är enda jag hittar som har med boende att göra.
Jag letar iallafall efter ett nytt boende i Stockholm eller i Malmö/Lund-området. Del i lgh/hus eller en 2-handslägenhet. Minst 12 kvm, tillgång till kök, toa, dusch och tvättstuga. Nära till kommunala resmedel typ buss och Pendeltåg/T-bana/Pågatåg, även närhet till mataffär. Jag är en lugn tjej på 35 år, ingen rökare, festar inte så det stör(om jag skulle ha fest), har några snälla och trevliga gnagare som inte rymmer från buren.
Jag kan vara barn/djurvakt om den jag bor hos skulle behöva det.
Skicka mig ett PM om ni vet något som skulle kunna passa.

Min familj har en 1:a på 37 m2 som kommer att stå tom till månadsskiftet jan/feb.
Den ligger i Edsberg och har 100 meter till buss som går dygnet runt till pendel och t-bana.
Dessvärre är badrummet utrivet, och köket är under rivning…
Är du händig
?
Jag har kommit på att jag inte klarar hela bilningsjobbet själv,därför står arbetet stilla just nu. När behöver du boende?

Är inte så pass händig att jag kan fixa badrum och kök själv.
Relativt snart behöver jag flytta.

#3 Tack. Ska gå in där och kolla.

Vi har en lägenhet som ska hyras ut. Norr om Stockholm, 15 min med pendeln till centralen, och ca. 10 min promenad till pendelntåget.

Är inte aktuellt just nu då jag har fixat till en i mitt vanliga bostadsområde. Iaf för en tid.