Hemmet iFokus

Hemmet

Etikettinredning-och-design
Läst 1593 ggr
vanessa
2007-09-26 00:09
0

Returdesign

Tänkte berätta om returdesign, ett företag som fullkomligt charmade mig. Tänk hur många gånger man slänger kartonger och sådant. Samtidigt som man känner att det är synd, för att återvinna ligger ju rätt i tiden. Men jisses, man kan inte ha hur många kartonger som helst hemma.

Mötte dem första gången på en möbelmässa och gick hem med fyra pallar. Som man kan fälla ihop, så att det blir platt som en inhopvikt kartong. Perfekt när man har gäster hemma. Sedan gick jag in i affären. Då öppnades en ny värld. Det fanns seriösa möbler för allt i hemmet. Allt från soffor, hyllor, fåtöljer, bord, pallar och andra saker.

Det som är extra bra med det hela är att det är väldigt hållbart, trots allt. Klarar mycket vikt, men är väldigt lätt att flytta runt. .

Ska nog införskaffa mig en bokhylla. Står under "Shelves" där. Snea och vinda hyllor som i varje fall jag ler åt. Returdesign. Hoppas att detta inte går under reklam, för det är verkligen inte min mening. Så om länken försvinner så kan ni googla på namnet. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Alexej
2007-09-26 01:43
0

Oj, vad fina möbler. Jag hade länge en gammal godishylla i stabil karton som garderob. Jag tyckte den var jättesnyggt och hade släppad den genom halva staden, men det var bara jag som tyckte om den…Glad

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

vanessa
2007-09-26 13:29
0

Då var det de andra som hade dålig smak :-). /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

AlbaStiffler
2007-09-26 14:15
0

assnygga prylar