Användbart julpynt
Efter julhelgen kom Åsa hem med nytt julpynt. För en gångs skull var det något jag verkligen gillade. Julpynt som gick att använda till något roligt.
Har ni något julpynt som duger till mer än att bara vara vackert?
Vänliga hälsningar
Niklas

Ja de där spelen är jättesöta!
Jag tycker nog att min gamla broderade julkalender från mormor är väldigt duglig till att hänga upp julkorten i. Och så tar den så liten plats och är lätt att sätta upp varje år.
Haha, vilken söt! Användbart julpynt, pepparkakshus? :)
//Jonas

Användbart julpynt.
Ja mina broderade tavlor, de fungerade som sysselsättning innan de var färdiga fast det är klart nu hänger de ju bara på väggen så vart det inte något nyttigt av dem heller.
Mina muggar med tomtar på. Suverän att göra varm choklad i efter en kall dag i stallet ellr i skogen.
Mvh Åsa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Okej, muggarna får väl godkänt som nyttopynt, men tavlorna är tveksamma. :-)
Vänliga hälsningar
Niklas

Okej jag får väl gå med på det då. ;-) Jag har en tomtepläd också gills den. Man blir ju varm av den i alla fall.
Någon annan som har några nyttiga julpynt.
Mvh Åsa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Åh vilket fint julpynt, sånt vill jag också ha! var finns de att köpa?
Åh, så bra att du vill det för vips så får du det om du säger om du vill ha ett exakt likadant eller ett med änglar. Jag köpte nämligen ett till er och ett till Annika som jag tänkte ni skulle få.
#7: Nu fattar jag. ;-)
Vänliga hälsningar
Niklas
#7, =)
Tom
#7 Åååå, vilken lycka för mig! Du är en ängel, fast det vet du väl redan?!
Vilket som blir bra, men kanske passar änglarna bättre till Annika som har så vackert änglahår.
Hihi, jag känner Åsa!

:)