Kool outlet?
Är det någon som köpt soffa ifrån Kool outlet?
Jag tycker dom har bra priser, men förstår ju att man inte får en kvalitets soffa som kommer vara lika snygg år efter år för dom pengarna. Men är det någon som har erfarenhet av dom, som haft sin soffa ett par år som kan tala om hur ni upplever att sofforna åldras?
Kolla på mio istället, priserna skiljer inte mycket alls.
Kallskum, som i soffan under Månadens deal, brukar inte vara speciellt skönt att sitta på. Dessutom kan det ju vara skönt att gå runt och provsitta, och dessutom ha en fysisk butik att gå till.

Ja jag har funderat på det också. Blir ingen soffa från kool i alla fall. Dom svarar varken på mejl eller telefon.

I dag har vi varit på Mio och pratat med dom och dom har exakt samma innehåll i sina lite dyrare soffor. Vi tittade på soffor mellan 5000-18 000:- och i dom billigaste var det Polyeter och i dom dyrare var det Kallskum som enligt säljaren är det bästa. Om man inte ska ha kallskum, vad ska man ha då?
Dessutom så är sofforna på Kool outlet väldigt mycket billigare.
Kallskum är inte ett dugg obekväma. Syrran har köpt soffa via kool och hon är nöjd var igen skit soffa hon köpte -howord soffa 3sit ser inte den på sidan då jag tycker hennes ser mörkare ut. Men hon har äldre fotöljer som hon fyndat på loppisar och klätt om dom :) Jätte snyggt.

Vi hittade äntligen en soffa som måtten stämde på och köpte en på Soffa direkt. Och vi fick den i dag! Tre arbetsdagar tog det! Till skillnad från Mio som hade minst 6veckors leveranstid men hon sa att vi nog fick räkna med 8 veckor!
Den är jätte skön att sitta i. Jag har lite bekymmer med min rygg och behöver alltid extra stöd när jag ska amma. Men denna sitter jag jätte bra i. Men så är jag inte så mycket för dom där super mjuka sofforna som man sjunker ner massa i heller. Jag upplever soffan fast utan att bli hård :-) Super nöjd!!!
5 vart det från kool?

#6 Nä vi beställde aldrig från dom efter som dom aldrig svarade på mitt mejl och det gick inte att få tag i dom via telefon heller, så det kändes oseriöst. Men vi beställde från Soffa direkt och är super nöjda!