Hemmet iFokus

Hemmet

Etikettinredning-och-design
Läst 2324 ggr
Caroline L
2013-08-08 20:45
0

Inrednings tips

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Inrednings tips önskas! Jag har ett rum som jag känner behöver göras om helt och hållet. Det är mitt sovrum det gäller, jag bifogar en skiss på hur rummet ungefär ser ut. Varnar dock att jag inte är speciellt bra med mått och avstånd men jag skrev in hur långa väggarna är ca.

Vid ingången till rummet är det en garderob inne i väggen och jag känner att den räcker med att förvara mina kläder. Jag har inte tillräckligt med plats för en extra garderob.

Jag känner att är lite fantasilös gällande hur jag ska inreda rummet med möbler, väggfärg, gardiner osv.

Så därför undrar jag om ni kan ha några tips eller inspirera mig. Alla tips mottages glatt och gärna! :)

Mooniq
2013-08-08 20:52
0

Jag har törnat in på trä, glas och sten. En fondvägg med murad sten eller fejkskivor som ser ut som sten.

Eller en fondvägg med klickvägg i mörkt trä, finns snygga varianter och även lite vrakvedsslitna som ger härligt intryck och gott mörker att sova i. 

ledslinga i taket monterat på en trekantslist som vinklas 45 grader mot fondväggen kan ge snyggt indirekt ljus.. 

lite så tänker jag 😃

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃