Hemmet iFokus

Hemmet

Etikettövrigt
Läst 3522 ggr
Pernilla
2005-11-04 12:36
0

Apropå Ernst...

Vilka heminredningsprogram och heminredningsprogramledare gillar ni, egentligen?

Jag tycker ju att Jonny och Mattias i Room Service är väldigt trevliga nissar.

Enecrona
2005-11-04 13:59
0

Min syrras kille blev tillfrågad om han ville göra det programmet. Han hade lite mycket just då så han frågade sin polare Mattias om han ville va med. Så kan det gå. Lyckligtvis ångrar sig inte syrrans kille.

Niklas
2005-11-04 14:13
1

#0: De är roliga eftersom de inte bara är hantverkare. De gör en liten show av varje program också. Martin Timell är bra, men är bara "Martin Timell". Vad jag gilar mest med honom är att han tydligt talar om vad han gör och varför.

Vänliga hälsningar

Niklas

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Stenis
2005-11-05 12:35
0

Förutom  Johnny och Mattias så är en ytterligare favorit Johnny the byggledare som tidigare var med i Kvarteriet och nu i "Från koja till…."

Jag tål inte Ernst, synd för att jag gillar principen med Sommartorpet, men jag klarar inte av att se honom.

Linda
2005-11-06 20:35
0

hej

Jag tycker att det är så härligt när människor vågar bjuda på sig och visa att de har härlig humor och inte bara säger,tycker som de tror att tittarna vill höra.

Och eftersom room-service killarna har så skön humor på vanligt sett och inte helt galet utflippade och överspelade är de undebara.

Eller hur!

Ha det gott/Linda

Pia
2005-11-06 21:57
0

Jag tyckte mkt om Ernst första säsongerna, men då var det ju ett roligare koncept med mysiga snickaren Anton och duktiga Gila. Då var han en del av en grupp och då funkade hans personlighet i gruppen - men nu får jag rysningar när jag hör honom (och inte av välbehag tyvärr:)

Jag håller med om Jonny och Mattias - kul program!

Om Timellen tycker jag inte, han må vara duktig på sitt jobb men han är bara så jobbig hela han och syns i alldeles för mga TV-program för min smak - tur att det finns en avstängningsknapp:)

LinneaG
2005-11-11 12:49
0

Room Service är det bästa =)

FaileD
2013-06-30 18:32
0

Arga snickaren tycker jag :) hehe

mopsen12
2013-06-30 22:42
1

Jag tycker egentligen inte att det finns så många bra inredningsprogram. Eller slutresultatet ser alltid för extremt ut för min smak.

Det är liksom en knallig, stor lila soffa och väggar målade i guld och så en jättestor lampa som är typ 2 meter hög. 

Jag tycker alltid det är någonting som bara blir för mycket. Men det är bara min smak. Room service tittade jag dock på rätt ofta innan men det var nog främst för att de som höll i det var härliga. 😃

dolfen
2013-07-13 18:52
1

Jag har nog fått mitt hemmafixarsug mättat, för tillfället, eftersom jag inte längre slaviskt följer någon av dessa serier.
Jag har några "gamla" Äntligen hemma-avsnitt som jag tänkte se om.
Tekniken går framåt, men ibland kan man hitta "nya" idéer i det gamla.
(…tänker jag…)

Ett visst rum, hos mig, har fått en lösning (av mig) som jag inte har sett att någon annan haft. (Ville bara skryta lite, så där lagom mystiskt, som avslutning på denna kommentar.) 😇

Misarn
2013-07-30 18:45
0

Johnny och Mattias  är klart bäst =)

[Forest]
2013-07-31 01:03
0

Johnny och Mattisas är de bäste, sen gillar jag äntligen hemma jag gillar tips om allt möjligt.