Ungdomsrummet
Jag tycker mitt rum är så himla tråkigt. Det används bara som sovrum för mig på helger och lov då jag annars bor i staden jag pluggar, men man vill ju fortfarande ha ett fint rum när man kommer hem.
Såhär ser mitt rum ut på ett ungefär för tillfället (alla saker har inte rätt färg och exakt rätt modell, men jag har försökt efterlikna så mycket som möjligt)
Då jag inte bor där så ofta vill jag inte heller lägga ner för mycket pengar på det. Men är det något enkelt som man kan göra.
Jag kan inte flytta garderoben, den står där den står. Garderoben och byrån är engentligen vit. Annars tror jag allt stämmer i färg iallafall.
Golvet är inte vitt men det är väggarna, alla väggar är tomma förutom den som dörren är på. Där har jag skrivit en massa citat (citatvägg)
Några tips?
Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns
Tror det enda som saknas är färger! 
Om du inte vill måla hela rummet i en färg kan du göra en fondvägg eller sätta up en tapet.
De enda färger man bör undvika i ett sovrum är rött och gult (ev. orange) Grönt och blått är extra bra färger (inte ljusblå) och skapar ett lugn. Man bör också undvika starka färger men det viktigaste är fortfarande att man gillar och trivs med färgen man väljer.
I mitt rum hos pappa har jag en blå vägg och resten av väggarna jätteljust grått. Hos min mamma hade jag tänkt ha en fondvägg i orange eller grön.
Jag kan också starkt rekomendera boken "Feng Shui för svenska hem". Där får du tips på färgval och hur man bäst möblerar sitt rum.
Om du inte har några fönster i rummet rekomenderar jag ljusa färger! 
Jag har ett fönster ^^ Men det fanns inga fönster i programmet, glömde skriva det. Men det är väggen sängen är lutad mot är ett fönster.
Har också funderat på att han en fondvägg, men vet inte riktigt vilken färg (tror jag måste måla, har inte råd med tapet) Blått och grönt är jag inget fan av egentligen xd
Men jag får spåna vidare :) Tack så hemskt mycket :D
Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns
Varsågod
Vilket program gjorde du föresten rummet i? Letar efter ett bra inredningsprogram…